掃呢頁CODE去手機

2018年6月21日 星期四

陳家樂:戀余香凝被當第三者 陳家樂封口唔提 __,余香凝,陳家樂,

家樂化身護花使者出席時裝活動。藝人陳家樂出席時裝活動,擔任護花使者的他即場擺出三款冧樣,他表示由細到大經常冧媽咪:「自己冇乜叻,冧媽咪幾叻,我細個個樣 ...


家樂化身護花使者出席時裝活動。


藝人陳家樂出席時裝活動,擔任護花使者的他即場擺出三款冧樣,他表示由細到大經常冧媽咪:「自己冇乜叻,冧媽咪幾叻,我細個個樣似女仔,男仔似女仔樣冧媽咪好得意,以前啲師姐見親我就搣我塊面,miss叫我做囝囝。」由細到大異性緣不絕的家樂直言讀書時有女仔主動追求他,但自爆當時身材矮小,直至中四才飆高,故無緣做校草。

否認余香凝拜金

早前與家樂拍拖三年多的女友余香凝,被指移情別戀搭上保險界新歡Victor,慘「被分手」的家樂今日回復笑臉,問他心情是否已平伏?他指一直平伏,只承認消瘦是為工作,不是情傷,他說分手惹來太多關注:「誤會咗,其實唔係咁,睇到嘅事唔係真係咁,係當下一啲壓力。(話余香凝之前都試過一腳踏兩船?)有人同我講,以前感情事唔想提,余香凝係一個好女仔,唔想講太多感情事。(話當時你係第三者?)唔回應喇!私人感情事,希望關注番工作。(你知唔知當時係第三者?)都分開咗,唔回應太多。(話余香凝用男友陳秋山啲錢買嘢畀你?)事實唔係大家睇到嘅嘢,但好多人選擇去睇一啲、去相信一啲唔係事實嘅嘢,我回應大家又唔相信。(個女仔好似負面再負面?)希望畀啲空間我哋,佢好無辜,大家睇到我有壓力情緒出現,有主觀判斷,但唔係事實。」家樂否認對方拜金,並指兩人拍拖時亦冇送過名貴禮物給余香凝。他續指與余香凝已沒有聯絡,但有透過互相的朋友問候對方。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!