掃呢頁CODE去手機

2018年6月16日 星期六

岑麗香:宅男噩耗!岑麗香性感演出成絕響 __,岑麗香,

香香喺無綫嘅性感演出成絕響喇!藝人岑麗香(香香)雖然已經嫁為人妻,但依然係好多網民心目中嘅女神。其實佢2010年參選《國際中華小姐》時就因為樣子甜美, ...


香香喺無綫嘅性感演出成絕響喇!


藝人岑麗香(香香)雖然已經嫁為人妻,但依然係好多網民心目中嘅女神。其實佢2010年參選《國際中華小姐》時就因為樣子甜美,加上喺泳裝環節大騷逼爆上圍而引起關注。簽約無綫後,香香喺劇集《巴不得媽媽...》擔正,其中一幕仲大玩濕身透視誘惑,引死唔少男粉絲,其後佢喺劇集《神鎗狙擊》入面,一幕伸脷玩腳嘅畫面亦引起唔少網民嘅遐想。

即使婚後,香香都不時有性感演出。喺《溏心風暴3》入面,佢着上白色比堅尼濕身玩水,再喺《果欄中的江湖大嫂》以眼鏡娘造型,着上小背心打沙灘排球兼晒線派福利,不愧為索爆人妻!而佢今年2月出席《2018國際中華小姐競選》時,仲以大露背加透視裝盡騷長腿,成為全場焦點!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!