網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月9日 星期六

【最新圖片】一文睇晒 陳自瑤婚變傳聞回應 __,陳自瑤,

攝影:沈健程
攝影:沈健程陳自瑤今午到馬鞍山出席活動,今次亦係佢同王浩信傳出婚變後,首次公開亮相。大批傳媒一早等候,王浩信夫婦亦有備而來,其中Signal更加係「先 ...


陳自瑤今午到馬鞍山出席活動,今次亦係佢同王浩信傳出婚變後,首次公開亮相。

大批傳媒一早等候,王浩信夫婦亦有備而來,其中Signal更加係「先發制人」,先於ig貼藍天圖,暗示雨過天晴,又寫道:「無論任何人的關係都是一面鏡,它映照了你的本質,好好感恩你每一天仍然能夠存在,去感受,去活着,去愛,去驗體狂喜,我就感恩今日太陽終於出返嚟。」

事有湊巧,港台節目《舊日的足跡》王浩信嘅主持車淑梅訪問亦於今日發新聞稿,內容大致都係否認婚變,稱同太太當呢啲新聞係笑話咁睇,又表示不想私生活繼續成為大家茶餘飯後嘅娛樂。問到點去提升夫妻關係?王浩信諗咗一輪後話:「溝通最重要,我哋咩都會拎出嚟傾。喺我得獎之後呢段時間,我有好大嘅啟發,呢段時間亦令我哋溝通多咗,關係越嚟越清晰。」

上述兩件事都係發生喺陳自瑤現身之前。

下午二時,同樣有備而來嘅陳自瑤,明顯消瘦不少,眼袋大大,塗上厚粉,笑容依然。但未有戴婚戒。

對於婚變傳聞,陳自瑤同王浩信口徑一致,以三點作出回應,包括:

1.冇向王浩信提出離婚

2.亦冇趕老公出家門

3.囡囡仍同佢兩公婆一齊,並非傳聞指囡囡交由嫲嫲照顧。

訪問期間,陳自瑤講咗五次或以上稱「近日所有報道係失實」,但扔拒用「恩愛」形容夫妻關係,只係話「老夫老妻」,又指對上一次對方做令佢感動嘅事係上年八月生日。陳自瑤又否認消瘦,話係著衫技巧,又澄清一向都冇戴婚戒嘅習慣。

至於ig上嘅感性文字,陳自瑤表示只係有感而發,並非暗示夫妻關係有變,又指傳媒斷章取義,未有顧及前文後理。講到話少放兩公婆合照,陳稱一向都少,更反問係咪如果佢少咗擺同女兒合照,是否就代表母女關係有問題呢?


鍾意就快D Share啦!