網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月9日 星期六

黃百鳴:出爐「芝士波」!黃百鳴興奮再抱孫 __,黃百鳴,

恭喜晒!!電影公司老闆黃百鳴仔仔黃子桓太太第二胎出世,母子平安,湊夠「好」字。黃子桓急不及待在社交網甫相,更透露B仔已改名黃希諾(EthanWong) ...


恭喜晒!!


電影公司老闆黃百鳴仔仔黃子桓太太第二胎出世,母子平安,湊夠「好」字。黃子桓急不及待在社交網甫相,更透露B仔已改名黃希諾(Ethan Wong),乳名「芝士波」,體重6磅2安士。

再做爺爺嘅黃百鳴難掩興奮之情,回應東網指:「我男孫黃希諾昨晚出咗世,梗係好開心。我一仔一女,Edmond又一仔一女,一個『好』字,希望諾諾將來健康、開心、有自信成長。」

本身為吳千語經理人的黃子桓太太,亦向樣東網指:「多謝多謝!BB尋日(8日)出世,係開刀㗎。(再為人母心情如何?)當然好開心啦,一仔一女好圓滿,依家都好努力餵人奶。」而黃子桓就直言興奮,又表示感激太太:「今次見太太佗BB都比上次辛苦,都感激老婆!依家最擔心係驚唔知BB同家姐相唔相處得嚟,咁梗係希望佢哋兩個可以融洽相處,我哋One big happy family就最好喇!啱啱阿女一嚟到醫院,都話要抱細佬、錫細佬,依家睇都應該相處幾好。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!