網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月9日 星期六

【陳自瑤現身】「講到我好似潑婦咁」 承認與王浩信屬「樓上樓下」 __,王浩信,陳自瑤,

攝影:沈健程
陳自瑤今午現身出席活動,亦一口氣回答傳媒所有問題,澄清沒有提出離婚,亦未有同王浩信離婚。陳自瑤表示:「多謝咁多人關心,首先我覺得好好笑嘅一樣嘢,一啲自 ...


陳自瑤今午現身出席活動,亦一口氣回答傳媒所有問題,澄清沒有提出離婚,亦未有同王浩信離婚。

陳自瑤表示:「多謝咁多人關心,首先我覺得好好笑嘅一樣嘢,一啲自己唔知道嘅事情,寫到好似真嘅一樣,大家嘅想像力真係好豐富。我都會就呢幾日嘅新聞回應,都知道大家想知。」

「一直首先,冇提出過離婚;第二,我冇趕老公出門口;第三,我小朋友依然同我哋住一齊,好多各方面新聞,覺得唔係事實,亦覺得好笑。」

至於是否分咗居?陳自瑤堅定地謂:「冇,(樓上樓下住?)其實係冇呢件事,不過可能係佢有個office,佢依家除咗拍戲工作外,仲有一啲生意,所以搵咗個地方做office,當然喺屋企唔方便,可能因為一件咁樣嘅事,令到大家有咁樣揣測。」即係樓上樓下?「係呀,我知道今日會見大家,所以咪希望一次過講,唔再再逐回應。」

對於有報道稱陳自瑤已搵律師辦理離婚手續?陳自瑤反問:「係邊度聽番嚟?連我自己都唔知道,唔明大家邊度番,總之我答埋今次,呢幾日新聞唔係事實。」又謂:「都會有知道有呢啲新聞,覺得點解會咁樣寫呢,完全講到我好似潑婦咁,趕老公出街又盛。」


鍾意就快D Share啦!