掃呢頁CODE去手機

2018年6月20日 星期三

陳家樂:「家香戀」是非停不了 陳家樂做過小三? __,小三,陳家樂,

陳家樂與余香凝這對前度戀人竟然好有默契地唔回應!藝人陳家樂與余香凝(Jennifer)拍拖逾3年,一直甜甜蜜蜜,但最近突然宣布分手,有指女方因移情從事 ...


陳家樂與余香凝這對前度戀人竟然好有默契地唔回應!


藝人陳家樂與余香凝(Jennifer)拍拖逾3年,一直甜甜蜜蜜,但最近突然宣布分手,有指女方因移情從事保險業的許焯倫(Victor),令「家香戀」告終,余香凝則否認有新歡,強調對方只是朋友及生意拍檔,但承認曾在對方寓所裏通宵開會。

而現正身在內地開工的余香凝,依然避不過是非,今有指她跟陳家樂相戀前,曾與一名生意人拍拖,不過最終因余香凝一腳踏兩船而令戀情終結,而當時嘅第三者正是陳家樂。

東網就此事致電余香凝,其經理人回覆:「唔好意思,Jennifer 暫時忙緊拍戲……加上之前要講嘅嘢都講咗,冇嘢補充同回覆,謝謝!」而陳家樂方面,其經理人亦表示不回應。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!