掃呢頁CODE去手機

2018年6月20日 星期三

嚴選世盃10大美男 埋嚟睇唔使老尷 __,

■球技甚好的C朗不只靚仔,身形甚弗,吸引不少女球迷捧場。路透社
■球技甚好的C朗不只靚仔,身形甚弗,吸引不少女球迷捧場。路透社世界盃近日正進行得如火如荼,作為國際盛事,足球當然不是男士專利,雖然這項運動未必適合女士 ...


世界盃近日正進行得如火如荼,作為國際盛事,足球當然不是男士專利,雖然這項運動未必適合女士口味,但其實球場上滿佈靚仔,即使你不懂足球、不想理解甚麼是越位,但看看各國球員充滿拼勁,加上大隻的外形,就已經夠賞心悅目。《蘋果》為你嚴選今屆世界盃10大美男,外形好之餘腳法亦好。例如葡萄牙的C朗,雖然寸,但靚仔又勤力,還有勁似吳鎮宇的「墨西哥Sam哥」奧祖亞雖然可能不夠其他人靚仔,但勝在夠粗獷。

撰文:何德

互聯網圖片 互聯網圖片

【靚仔好波】C朗

Cristiano Ronaldo 葡萄牙

司職:前鋒

年齡:33歲

身高:185厘米

提起靚仔,怎可以不講C朗?來自葡萄牙的他可謂當今最紅球星,靚仔、大隻、勤力就是他的代名詞,雖然為人夠寸,但確是寸得起,於上場對西班牙更上演帽子戲法,一個人撐起成隊連中三元,靚仔兼好波,冇得輸。



【最佳髮型】列奧斯

Marco Reus 德國

司職:前鋒

年齡:29歲

身高:180厘米

被譽為全隊都是模特兒級水平的德國隊,要嚴選當中最靚仔一人確實好難,但列奧斯依然勝出,贏就贏在夠型,永遠保持最佳髮型。他現時效力德甲球隊多蒙特,更是2017 FIFA足球遊戲封面人物。上場對墨西哥後備上陣,但最終都未能力挽狂瀾慘輸1球。



【光芒四射】占士

James Rodríguez 哥倫比亞

司職:中場

年齡:26歲

身高:180厘米

不少南美國家都擅長足球,如巴西、阿根廷,哥倫比亞亦不例外。於上屆世界盃光芒四射的占士洛迪古斯,現時正由皇家馬德里外借到德甲球隊拜仁慕尼黑。昨晚他就上陣對日本,再次展露可愛的笑容,靈巧的腳法。



路透社

路透社

【墨國鋼門】奧祖亞

Guillermo Ochoa 墨西哥

司職:守門員

年齡:32歲

身高:185厘米

講靚仔,還有與Sam哥吳鎮宇(小圖)撞樣的奧祖亞,被香港球迷稱為「墨西哥Sam哥」的他,更是一位出色的門將,對着上屆冠軍德國都保持零失球,最重要的是他真的很像吳鎮宇,狂野有型!



路透社

路透社

【MK味濃】尼馬

Neymar Jr. 巴西

司職:前鋒

年齡:26歲

身高:175厘米

說到足球,不得不提巴西;說到巴西,亦不能不提尼馬。貴為超級球星,尼馬像C朗一樣囂張,今次更弄了個黃金公仔麵髮型,帶住陣陣的MK味,但他確是寸得起,基本上足球一上腳就無人能搶,入球能力極高。現時他效力巴黎聖日耳門,但似乎不開心又想轉會,不過他都是專心踢好世界盃較好,上場一碰就跌,尚未入到一球波。



【法國靚仔】基沙文

Antoine Griezmann 法國

司職:前鋒

年齡:27歲

身高:174厘米

法國出名多靚仔,而基沙文就可謂靚仔中的靚仔。現效力馬德里體育會的他是一名前鋒,上場更憑罰球(兼對方烏龍送禮)而贏澳洲,下場將於香港時間明晚11時對秘魯。



【亞洲代表】武藤嘉紀

Yoshinori Muto 日本

司職:前鋒

年齡:25歲

身高:178厘米

靚仔不一定全部身處歐美,來自日本的武藤嘉紀一樣外形吸引。武藤嘉紀現效力德甲球隊緬恩斯,樣子精緻,非常可愛,昨晚日本對陣哥倫比亞,上半場只坐在後備席。



【逼和巴西】舒哈

Fabian Schaer 瑞士

司職:後衞

年齡:26歲

身高:186厘米

現效力西甲拉科魯尼亞的瑞士後衞舒哈,大隻又充滿陽光氣息,曾代表瑞士U23國家足球隊參加2012年倫敦奧運會,早已光芒四射。上場面對強敵巴西的超強攻力都可以守和,證明實力不簡單。



【強勁頭槌】基奧特

Olivier Giroud 法國

司職:前鋒

年齡:31歲

身高:192厘米

號稱「銀河唯一」的基奧特,絕對是天際最強人物。基奧特曾經是阿仙奴領隊雲加的後備王,強勁的頭槌就絕殺不少球隊,後來慘被賣去車路士,令阿迷心酸。今次他再次代表法國,可惜上場球賽未能入波。



【冰島功臣】施古臣

Gylfi Sigurdsson 冰島

司職:中場

年齡:28歲

身高:185厘米

最熱血的球隊,一定是冰島,國家人口雖然少過沙田,但就有十分一人口飛到現場撐球隊,上場更可以守和超強對手阿根庭,實力非凡。而當中正效力英超球隊愛華頓的施古臣就是功臣之一,當然外形都不差。




鍾意就快D Share啦!