網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月30日 星期六

王君馨:王君馨素顏怕醜 老公做擋箭牌用力恥笑 __,君馨,王君馨,

兩小口好溫馨~已為人妻有一年的Grace與老公Daniel婚後一直居於將軍澳,日前夫婦二人一身街坊裝打扮於該處的商場拍拖,當日上午11時許,醫肚後手拖 ...


兩小口好溫馨~


已為人妻有一年的Grace與老公Daniel婚後一直居於將軍澳,日前夫婦二人一身街坊裝打扮於該處的商場拍拖,當日上午11時許,醫肚後手拖手步往附近戲院,踢拖上陣的Daniel先往排隊購票,戴着白色Cap帽遮素顏的Grace則在旁等候,及後才步往老公身邊齊齊於櫃台前揀位,期間兩公婆有傾有講。

黑眼圈面色蒼白

不過,當見到記者在場時,她即躲在老公身後,又急急用手遮面,相當怕醜,皮膚蒼白兼黑眼圈盡現的她,繼而再拉底帽子避開鏡頭,反觀其夫極為大方任影唔嬲,他見老婆如此慌張,還笑到四萬咁口。其後Grace尷尬地向記者微笑打招呼,問到是否與老公拍拖睇戲?她說:「唔係呀!我陪佢嚟買飛咋,我唔睇㗎,因為一陣要返工。」買完飛,兩公婆便轉身走人,她臨走前亦有揮手Say Bye!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!