網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年6月30日 星期六

黃宗澤:四餸一湯勁吸引 黃宗澤大晒精湛廚藝 __,黃宗澤,

波波私房菜又嚟喇!藝人黃宗澤(Bosco)最近裝修好新居,向來人緣甚廣嘅佢相當好客,招呼一大班好友上嚟食飯,當中包括同佢傳撻着嘅陳嘉桓。無懼緋聞嘅Bo ...


波波私房菜又嚟喇!


藝人黃宗澤(Bosco)最近裝修好新居,向來人緣甚廣嘅佢相當好客,招呼一大班好友上嚟食飯,當中包括同佢傳撻着嘅陳嘉桓。無懼緋聞嘅Bosco繼續廣邀好友,呢日佢同《幕後玩家》劇組人員聚會,身為主人家嘅佢仲親自下廚添!

Bosco仲大晒精湛廚藝,見佢用心煮出四餸一湯,賣相勁吸引,難怪食到大家舐舐脷,就連龔嘉欣都讚不絕口,留言話:「波波私房菜名不虛傳,真的好好好好好好吃,有姿勢有實際,不開店親手下廚太可惜了。」

Bosco又喺微博上載合照,見蕭正楠同黃翠如拍住拖過嚟,但就玩低調唔坐埋一齊。劇中飾演Bosco太太嘅龔嘉欣坐正中間,同佢貼到實一實,猶如女主人咁,唔驚傳出緋聞咩?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!