掃呢頁CODE去手機

2018年6月13日 星期三

娛刺撈飯:大小姐遺憾冇勇氣造人!林淑敏愛不疚老公錫就夠 __,林淑敏,

愛不疚,有老公錫就已足夠。角色名容易入屋,就好似「海潮」等於溫碧霞、「初哥哥、Cool魔」等於張智霖、「阿燦」等於廖偉雄……到今時今日,就有大小姐「龍 ...


愛不疚,有老公錫就已足夠。


角色名容易入屋,就好似「海潮」等於溫碧霞、「初哥哥、Cool魔」等於張智霖、「阿燦」等於廖偉雄……到今時今日,就有大小姐「龍力蓮」同林淑敏密不可分,就好似碧咸同七旋斬、羅拔唐尼同鐵甲奇俠一樣唇亡齒寒。

入行16年的林淑敏演過無數路人甲乙丙同阿媽角色,加上做《都市閒情》主持,佢個樣入晒腦但噏唔出佢個名。直到「大小姐」上身,呢個強勢兼麻煩,跟潛藏性格相反嘅女上司,唔經唔覺令林淑敏個名成功入屋。大小姐有別於「細契」關菊英、「萬貴妃」車婉婉呢啲巴渣角色,因為大小姐夠貼地、夠人性化,觀眾會諗:「係喎!我公司個女魔頭都係咁X煩,但佢係慘嘅,冇人敢要!」

乾坤挪移 愈難愈愛

女上司份人工包埋演戲,你總要有啲巴渣、強勢同硬淨。人前女權顯威風,人後寂寞背人垂淚,林淑敏未至於演得淋漓盡致,但確實將大小姐變成一個有血有肉嘅人,大小姐愛下屬送水輝,完美演繹可能永遠係最遙遠的距離,連Nuts哥都真係睇到眼濕濕。

女強人都係女人,都希望搵番個男人。現實中林淑敏同大小姐恰巧180度大挪移,因為佢可以搵到一生中最愛。2010年,林淑敏不幸患上乳癌,一夜晴天霹靂,為咗唔想拖累當時仍係男友嘅Tommy,更一度勸走對方,但Tommy冇話因為女友患癌間隔着距離,無懼世事變改,實行愈難愈愛。

抗癌路絕不易走,一夜脫盡青絲事小,心靈意志體力耗盡先最摧心折骨,Tommy不離不棄,一直在旁悉心照顧同支持。2013年佢哋終於步入教堂,婚禮冇搞大龍鳳,只有我和你,簡簡單單你的名字我的姓氏。有人話一個家要生小朋友先夠完整,林淑敏想生B,但原來只係自己想太多,Tommy認為一個完整嘅家,就算只得兩個人都已經好開心。

權衡利弊 只怕萬一

其實林淑敏一位閨蜜同Nuts哥講過,佢做咗幾年荷爾蒙治療,醫生見佢身體狀況唔錯,都有鼓勵佢生B,但林淑敏認為自己年紀漸大,冇足夠精力去照顧小朋友,亦未知身體之後會出現乜嘢變化,如果出現萬一,對BB同老公嚟講都會好慘,權衡各種利弊,最終放棄生小朋友念頭。話雖如此,林淑敏一生最大遺憾,正正係未能生兒育女。

大小姐與林淑敏密不可分,偏偏佢哋係兩類人,亦係同一個體。有人渴望去愛,有人祈求被愛。儘管大小姐煉成林淑敏人氣,但林淑敏遠比大小姐幸運,因為有人去愛,不是嗎?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!