掃呢頁CODE去手機

2018年6月13日 星期三

C1:無綫發禁波令撼世界盃 __,無綫,

淡化盛事!世界盃明晚開鑼,今年本地轉播權由nowTV及ViuTV奪得,故無綫提早以「AmazingSummer」迎戰搶廣告客戶!據知無綫內部更發出「禁 ...


淡化盛事!


世界盃明晚開鑼,今年本地轉播權由nowTV及ViuTV奪得,故無綫提早以「Amazing Summer」迎戰搶廣告客戶!據知無綫內部更發出「禁波令」,禁止藝員在節目及活動上踢波,以淡化足球味,一眾藝員包括高海寧(高Ling)、馮盈盈及湯洛雯均表支持。

四年一度的國際足球盛事世界盃將於明晚舉行揭幕戰,過往無綫曾多次取得本地獨家轉播權,即使未能取得播放權,國際足協規定必定要有指定場數在免費頻道播出,無綫亦會請來嘉賓及「世界妹」講波炒熱足球氣氛。不過,今年香港區由nowTV取得播放權,部分賽事則在ViuTV免費播出,換言之無綫今年不會轉播任何世界盃賽事。

不准玩足球遊戲

無綫近年約六月底至七月初都會以「Amazing Summer」名義推出一系列特備節目,今年為迎戰世界盃,特別提早於明日開動,硬撼對台!據知,為免「長他人志氣」,無綫內部發出「禁波令」,全面禁止在節目及活動上出現足球,例如宣傳活動上不准玩有關足球的遊戲,務求淡化足球味。

「Amazing Summer」由6月中殺到9月,將推出精彩劇集及充滿夏日氣氛的綜藝節目,不過「限奶令」未有改變,一眾女藝員依然不會騷胸搶收視,玩水着節目亦會外加T恤。對於ViuTV當中十多場賽事都在晚上8時轉播,撞正黃金時段,而該段時間無綫播放處境劇《開心速遞》及重頭劇《宮心計2深宮計》,無綫對「戰況」信心十足,因《宮》劇正進入下半部戲肉,至於《開》劇的搞笑劇情則深得大批Fans支持。即使ViuTV最近找來林敏驄及梁漢文主持世界盃前哨節目《Good Night Show全民星戰》造勢,無綫亦不擔心世界盃播出後會受威脅。

李佳芯諗計睇決賽

一眾無綫藝員均表示會配合公司決定,高Ling指即將開劇,拍劇時間日夜顛倒,睡眠時間不足,相信冇時間睇波!馮盈盈則說:「我唔係好忠實球迷,越位點解都要上網睇解釋,所以對我冇影響,同埋我要拍劇,啲賽事撞晒開工時間,睇唔到。」林子善說:「我作為小演員都係拍好劇配合宣傳,同埋本身我唔睇波㗎!」湯洛雯向來不太留意運動,所以相信限制對她冇影響。至於李佳芯(Ali)表示工作層面會配合公司,「唔會無啦啦拎個足球出嚟。」不過做體育節目出身的她,都會支持四年一度的盛事,搵方法睇決賽。

無綫副總經理(節目及製作)杜之克受訪時,表示每年暑假都是廣告高峰期,「Amazing Summer」計劃主要吸引廣告客戶,問到今年提早兩星期開動,是否硬撼世界盃開鑼?他說:「唔係直接關係,因為今年廣告旺季提早咗,我哋都係跟市場走。」

更多新聞,請瀏覽東方日報網頁:

http://orientaldaily.on.cc/


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!