掃呢頁CODE去手機

2018年7月12日 星期四

港姐2018:工藤佑采父母雙亡 孤身留港參選港姐 __,港姐,

工藤佑采身世好可憐,自幼父母雙亡。現年25歲的中日混血兒工藤佑采,殺入港姐第二輪面試,有「脹版趙哲妤」之稱的她,身世亦隨之被起底,據知身世可憐,父母雙 ...


工藤佑采身世好可憐,自幼父母雙亡。


現年25歲的中日混血兒工藤佑采,殺入港姐第二輪面試,有「脹版趙哲妤」之稱的她,身世亦隨之被起底,據知身世可憐,父母雙亡,現時一個人在港生活,工藤的提名人是開點心店的名媛陳君宜,表示是由朋友介紹認識,對工藤第一個印象很好,對於工藤的身世,她表示不會八卦別人家事,但承認:「我哋識咗幾年,我知佢父母都pass away,得番自己一個孤伶伶喺香港,好慘!佢依家喺我公司做part time,主要做marketing,佢仲計劃讀公開大學再進修。」

每日運動五個鐘練線條

工藤了解日本文化又精通日文,陳君宜大讚在點心店甚幫得手,「好似今次點心主題係美少女戰士,佢都畀咗好多意見我,佢咪就係我心目中的『美少女』囉!佢皮膚夠白,身材好,我同佢游過水,見識過係真材實料,可塑性高。」她說工藤第一輪面試時,自覺身材未夠線條,的起心肝每日做五個鐘頭運動,一星期做足六日,條腰出晒嚟。

換波鞋單拖行商場

工藤昨日到電視城完成次輪面試後,坐接駁車離開時把原來的三吋高踭鞋換上輕便波鞋,與另一參選者Sara一同乘港鐵,二人擺烏龍坐過站要搭回頭車到將軍澳站,之後工藤單拖行商場,在商場兜了兩圈未見有購物。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!