掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

港姐2018:港姐多高質索女!馮盈盈師妹大口氣想入三甲 __,馮盈盈,盈盈,港姐,

索女組嚟喇!今屆港姐正式進行面試,大部分都是長髮姑娘,當中不少索女好亮眼,前港姐馮盈盈的港大師妹劉致君,坦承受對方影響報名參選,她說:「我同佢曾經喺同 ...


索女組嚟喇!


今屆港姐正式進行面試,大部分都是長髮姑娘,當中不少索女好亮眼,前港姐馮盈盈的港大師妹劉致君,坦承受對方影響報名參選,她說:「我同佢曾經喺同一個活動做model,希望入到三甲。」

仲有仲有,身穿吊帶低胸露線的23歲Honey Ho,她是一名潛水教練,擁有健康膚色的她貌似崔碧珈,另一位斯文淑女陳曉華,23歲的她身高173cm,有model身材。身穿吊帶的索女Rene Wong今年21歲,由波士頓返港,23歲皮膚白滑的梁致欣是一名藥劑碩士,有樣有學歷,被睇高一線。而178cm高妹Lila是一名瑜伽老師,25歲的她怕自己生得太高。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!