掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

《宮心計2深宮計》:承諾絕不走數 馬國明睇見心穎泳照嘩嘩聲 __,心穎,深宮計,馬國明,黃心穎,

在《宮心計2深宮計》慶功宴上,對於黃心穎晒泳衣照「找數」,馬國明睇到嘩嘩聲!藝人馬國明晚上在將軍澳出席《宮心計2深宮計》慶功宴,慶祝劇集在內地視頻平台 ...


在《宮心計2深宮計》慶功宴上,對於黃心穎晒泳衣照「找數」,馬國明睇到嘩嘩聲!


藝人馬國明晚上在將軍澳出席《宮心計2深宮計》慶功宴,慶祝劇集在內地視頻平台的國粵雙語播放量突破31億點擊。馬國明女友黃心穎近日派泳裝照「福利」慰勞觀眾,網友睇到噴鼻血!馬國明笑說:「冇睇,呢排日日都開工,相信佢Show都出嚟,都係健康嘅性感,唔會Show一啲唔健康嘅相。」當馬國明看到黃心穎的泳衣照顯得十分愕然,並說:「嘩!OK,都靚,最緊要靚,健康嘅感覺。」

馬國明指早前應承劇集破30億會發放童年祼照,但近期工作忙未有時間發放,但一定不會「走數」。問會否發放泳褲照呼應女友?他笑說:「冇喎,我唔係咁自戀嘅人,平時冇對鏡擺大隻佬自戀甫士,個人比較平實啲。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!