掃呢頁CODE去手機

2018年7月6日 星期五

【無綫逃亡潮】林曉峰去ViuTV:電視唔係主要收入 林夏薇停工造人箍老公 __,林夏薇,無綫,ViuTV,Viu,林曉峰,

足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2MOo2Lk這邊廂無綫精簡人手,近期派大信封裁減幕後工作人員,但近年亦有藝人唔志在大台份賣身契, ...




足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2MOo2Lk

這邊廂無綫精簡人手,近期派大信封裁減幕後工作人員,但近年亦有藝人唔志在大台份賣身契,陸續唔續約。

其中林曉峰又出又入tvb,日前在《流行經典50 年》,唱完Beyond首《海闊天空》,就再度離開tvb,現已加盟ViuTV,做主持同司儀工作。他坦白話,主要收入不是做電視,而是拍電影及在外做司儀。

至於本身有米,而且又做了闊太的林夏薇,停工照顧老公。而岑麗香早前亦正式告別tvb,現於加拿大放假,好好養生,爭取時間造人。

每日大量精彩內容,立即按此連結下載APP:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!