掃呢頁CODE去手機

2018年7月9日 星期一

陳琪:【7日肥12磅】陳琪遊日教小朋友唔浪費 __,陳琪,

喪食嘅後果。藝人陳琪早前撇下囝囝,與老公胡諾言及兩個囡囡到日本名古屋旅遊,期間因胡仔要工作率先回港,留下陳琪湊住兩個女,再加上自駕遊,令她深感吃力:「 ...


喪食嘅後果。


藝人陳琪早前撇下囝囝,與老公胡諾言及兩個囡囡到日本名古屋旅遊,期間因胡仔要工作率先回港,留下陳琪湊住兩個女,再加上自駕遊,令她深感吃力:「阿妹唔食嘢,成日話要減肥,話冇香港小姐係肥,笑死我!不過大家都玩得好開心,好似去釣魚,唔知係咪魚池啲魚好餓,我哋平均2、3分鐘就有魚上釣,釣上嚟畀2千幾日元就煮埋畀你食,好快就釣到5條,因為釣上來就要食,所以都食到好飽。同埋都有去果園摘葡萄,好抵,1千日元任摘任食,但唔想太浪費,都有教小朋友食幾多先摘,影相做樣就得,成個過程好開心。」雖然陳琪身兼幾職,但因為不停食,結果一下子肥了12磅,她謂:「去咗一個星期就搞成咁,但相信我用一星期可以減到,呢排真係要勤力減磅先掂!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!