掃呢頁CODE去手機

2018年7月9日 星期一

一拖三返加拿大 陳茵媺:俾陳豪放假 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

■陳茵媺即將帶三名子女到加拿大探親,她表示小朋友未出發已興奮。
■陳茵媺即將帶三名子女到加拿大探親,她表示小朋友未出發已興奮。陳豪與太太陳茵媺出名恩愛,婚後三年抱三,昨日兩人分別出席活動,亦不約而同大談跟子女相處之 ...


陳豪與太太陳茵媺出名恩愛,婚後三年抱三,昨日兩人分別出席活動,亦不約而同大談跟子女相處之道。陳豪昨日現身中環海濱活動空間,跟一名5歲的患病小妹妹互動。兩人談到願望,陳豪憶起兒時曾向母親表示不需要願望:「我同媽咪講乜都唔需要,有乜嘢想要我會自己爭取。」他稱自己的三名子女年紀尚輕,還未懂得何謂願望:「佢哋會講鍾意乜食物同玩具,所以𠵱家都會將自己嘅價值觀教仔女。」他又認為父母應該做好榜樣,從旁鼓勵仔女開創自己人生。



■陳嘉寶昨日與陳茵媺出席活動時,自爆老公抗議仍未度蜜月。 ■陳嘉寶昨日與陳茵媺出席活動時,自爆老公抗議仍未度蜜月。
■陳豪昨日出席願望成真基金主辦的活動,和患急性淋巴白血病的5歲小妹妹互動。

■陳豪昨日出席願望成真基金主辦的活動,和患急性淋巴白血病的5歲小妹妹互動。

返加拿大探親

不過外表西化的陳豪,直認思想傳統,有時太太比他更勇於讓小朋友嘗試。陳豪說:「我見到佢哋拎玻璃杯會騰騰震,反而太太會由得佢哋,培養佢哋自發性。」他坦言子女已開始識駁嘴,然而兩夫婦都反對體罰:「會有耐性咁講道理,有時都會隻眼開隻眼閉,基本上乜方法都做齊。」

至於陳茵媺昨日和陳嘉寶(Anjaylia)到屯門參與兒童慈善活動,問到會否帶子女參與慈善探訪?陳茵媺說:「都想㗎,我以前喺加拿大時,父母同契媽都成日帶我去參加義工活動,我都想將呢個傳統帶畀小朋友。」近日忙於準備帶三名仔女返加拿大探親,陳茵媺說:「飛16個鐘,希望佢哋乖,佢哋都好興奮,知道好多戶外活動玩。」老公今次不會同行,她笑言可以讓老公放假。



陳嘉寶夫埋怨

Anjaylia表示婚後不停工作,仍未去度蜜月,更自爆老公有怨言:「本來想去非洲睇野生動物,但我問老公可唔可以轉去其他近啲嘅地方,但佢話要去未去過嘅地方,惟有拖住先。」

採訪:曹家誠、馬建華

攝影:曹家誠、林賓尼




鍾意就快D Share啦!