掃呢頁CODE去手機

2018年7月9日 星期一

何艷娟:爺孫戀修成正果 何艷娟遊泰歎爆谷 __,何艷娟,

Katherine依家身處泰國。現年26歲嘅前港姐何艷娟(Katherine)日前被爆出入紙申請同66歲嘅澳博營運總裁吳志誠結婚,二人年齡相差40歲, ...


Katherine依家身處泰國。


現年26歲嘅前港姐何艷娟(Katherine)日前被爆出入紙申請同66歲嘅澳博營運總裁吳志誠結婚,二人年齡相差40歲,譜出「爺孫戀」。今日Katherine就喺社交網上載食爆谷嘅自拍照,仲開心留言:「Popcorns always make me so happy! My all time fav!(爆谷令到我好開心,係我最愛。)」相中見到Katherine就tag咗自己身處喺泰國,仲嚟個低抄自拍。不過最緊要係佢人逢喜事精神爽,心情好好,唔少網民都問佢係自己去定與未婚夫同行呢?


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!