掃呢頁CODE去手機

2018年7月10日 星期二

楊張新悅:生一個係唔夠!娛圈新B相繼出爐 __,張新悅,

近排好多人生BB呀!以前就話兩個夠晒數,但近年香港普遍遲婚兼出生率下降,政府都鼓勵生育,名媛楊張新悅就帶頭支持,第四度做媽媽!仲有唔少人近排都再做媽咪 ...


近排好多人生BB呀!


以前就話兩個夠晒數,但近年香港普遍遲婚兼出生率下降,政府都鼓勵生育,名媛楊張新悅就帶頭支持,第四度做媽媽!仲有唔少人近排都再做媽咪,好似名模Jessica C.(JC)上月19日為安志杰誕下囝囝,湊夠「好」字,而BB足足有8.8磅重,厲害之處係JC選擇順產!

而JC好友兼名模Ana R.就於上月27日開刀誕下第二胎,而囝囝更比JC嘅囝囝仲要重,有成9.5磅!

已有一子的藝人葉翠翠上月30日就剖腹誕下9磅囝囝,老公揚言想追個女,但翠翠就「逆老公意」宣布封盤。

仲有上個月尾誕下一子嘅32歲吳雨霏(Kary)就榮升人母,不過佢就保持神秘,只係畀囝囝Asher露過一次面,但相片都唔係太清晰,唔知佢幾時真正公開囝囝靚樣呢?

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!