掃呢頁CODE去手機

2018年7月14日 星期六

《BB來了》:仙氣銷魂癦!59歲陳秀珠廿年如一日 __,陳秀珠,

一日有兩套劇都會見到佢!無綫熱播劇《BB來了》大受歡迎,主角李佳芯演技更獲大讚,但其實佢「阿媽」陳秀珠仲好戲,而佢個樣都冇咩點變,Keep得勁好!皆因 ...


一日有兩套劇都會見到佢!


無綫熱播劇《BB來了》大受歡迎,主角李佳芯演技更獲大讚,但其實佢「阿媽」陳秀珠仲好戲,而佢個樣都冇咩點變,Keep得勁好!皆因凌晨重播1999年套《刑事偵緝檔案IV》,都見到佢蹤影,佢飾演宣萱表姨,兩個角色已經隔咗廿年喇!

年屆59嘅佢選港姐出身,雖然三甲不入但備受無綫力捧,仲係《體育世界》第一代主持人!拍劇拍足幾十年嘅佢當年係花旦嚟添,依家就做綠葉,經常都飾演媽媽角色,潑辣又得溫柔又得,網民都讚佢如果喺係呢個年代,佢一定係「仙氣女神」!雖然有人話臉有癦唔好,不過佢就冇脫到,粒銷魂癦仲係佢標誌添!

不過佢就未攞過任何獎項,網民都戥佢可惜,覺得佢係滄海遺「珠」呀!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!