掃呢頁CODE去手機

2018年7月31日 星期二

丁子高:同年同月同日生!丁子高關心妍生日勁開心 __,關心妍,丁子高,

丁子高關心妍同年同月同日生,乜咁啱呀!今日娛樂圈有兩位藝人一齊生日,同月同日就冇乜出奇,但佢哋唔單止係咁,仲要係同年,同樣今日都係39歲生日的丁子高同 ...


丁子高關心妍同年同月同日生,乜咁啱呀!


今日娛樂圈有兩位藝人一齊生日,同月同日就冇乜出奇,但佢哋唔單止係咁,仲要係同年,同樣今日都係39歲生日的丁子高同關心妍,就各自喺社交網貼出慶祝生日的照片。丁子高有一大班朋友同佢慶祝,佢老婆楊千嬅穿上印有「supreal」(real是丁子高的英文名)兼他肖像的T恤,不過子高身上的Logo卻是自己扮女僕的樣子,認真搞笑!而子高生日都不忘賣口乖,在社交網打上「iLoveMyWife 」千嬅見到一定冧到爆!

另一邊廂,關心妍就簡簡單單一家三口慶祝,39歲的她感嘆已是兩歲女兒的媽媽,同埋基金會創辦人及歌唱學院的老師,見佢老公楊長智同囡囡一左一右啜爆心妍面珠,真係隔住個mon都feel到嗰種幸福。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!