掃呢頁CODE去手機

2018年7月18日 星期三

陳茵媺一拖三返加探親 陳豪:我覺得好空虛 __,茵媺,陳豪,陳茵媺,

■陳豪昨出席活動時表示,太太和子女返加拿大,令他覺得十分空虛。
■陳豪昨出席活動時表示,太太和子女返加拿大,令他覺得十分空虛。陳豪昨日在灣仔出席F1車隊活動,提到太太陳茵媺在Ig上載了一段單拖帶3個仔女返加拿大放暑 ...


陳豪昨日在灣仔出席F1車隊活動,提到太太陳茵媺在Ig上載了一段單拖帶3個仔女返加拿大放暑假的短片,留言:「意外地兒女們在飛機上特別生性和聽話,令到媽媽照顧起他們上不太辛苦!」陳豪笑說:「我覺得好空虛,唔知點咁,睇電視又睇唔到咁耐,瞓又瞓唔到咁多;我因為有嘢做,所以離唔開,不過去加拿大在於小朋友嚟講係好,因為可以見到公公婆婆。」



■帶着三子女回加國的陳茵媺,稱於機上照顧子女不太辛苦。 ■帶着三子女回加國的陳茵媺,稱於機上照顧子女不太辛苦。
■童心未泯的陳茵媺拍片時不忘扮鬼臉。

■童心未泯的陳茵媺拍片時不忘扮鬼臉。

陳豪還說:「妹妹上年仲係BB,但今年就周圍走,大哥好啲,佢都會睇吓電視,但二哥同妹妹對電視冇乜興趣。」至於網民讚Aimee是Supermum,陳豪即說:「佢係呀,佢生3個已經唔容易,仲要湊3個。不過媽媽同爸爸嘅湊法有唔同,媽媽有規律,我就會用糖、朱古力賄賂,最後我都會被媽媽鬧。」

採訪:黃曉妍

攝影:陳慧安




鍾意就快D Share啦!