掃呢頁CODE去手機

2018年7月18日 星期三

陳豪:老婆帶仔女出走 陳豪嘆空虛:我都唔知點 __,陳豪,

陳豪唔慣老婆、仔女唔喺身邊。藝人陳豪以一身賽車手look出席健康品牌活動,即席示範玩模擬賽車遊戲。提到太太陳茵媺帶三位小朋友到加拿大探親,他笑言可以「 ...


陳豪唔慣老婆、仔女唔喺身邊。


藝人陳豪以一身賽車手look出席健康品牌活動,即席示範玩模擬賽車遊戲。提到太太陳茵媺帶三位小朋友到加拿大探親,他笑言可以「放暑假」:「佢哋走咗後,我都唔知點,有啲空虛!多咗時間,睇電視都睇唔到咁耐」又指去年太太亦試過一個人湊三個子女到加拿大,不過今年囡囡開始長大,而且又不喜歡睇電視,因此怕他們在飛機上走來走去。

談到網民大讚陳茵媺是「Super Mom」,他直言生三個小朋友已經不容易,而且還要親手湊。問到如果由他自己湊三個子女,可能同時應付到?他說:「I'm a super dad!做好準備就OK,no problem!媽咪就可能會規範啲,我就會用糖同朱古力去賄賂佢哋,不過最後可能畀媽咪鬧。」

談到以前在澳洲生活,他表示有時揸車要揸足一日,所以對於駕車十分熟練。問到試過揸車有幾快?他笑指:「我揸啲渣嘅車,但就有速度。」談到他今日以賽車手造型現身,問到有否憶起以前在電影《烈火戰車2:極速傳說》的造型?他笑謂當時留金毛短髮、玩街車,又透露從未想過做賽車手,自從有了小朋友後,駕駛時會更注意安全。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!