掃呢頁CODE去手機

2018年7月18日 星期三

【Family~】陳冠希一家人美國飯聚 Alaia食到成嘴忌廉勁可愛 __,陳冠希,

(ig圖片)
陳冠希(Edison)自從做咗爸爸,就變咗做炫女狂魔,不時喺社交網上晒囡囡Alaia嘅可愛相,但原來呢個福利並唔止屬於爸爸Edison,仲有嘅就係Al ...


陳冠希(Edison)自從做咗爸爸,就變咗做炫女狂魔,不時喺社交網上晒囡囡Alaia嘅可愛相,但原來呢個福利並唔止屬於爸爸Edison,仲有嘅就係Alaia嘅姑媽,即係Edison嘅家姐陳見飛(Tricia)喇!

Tricia今日就喺ig度貼咗一家人喺洛杉磯食飯嘅相,見到一歲多嘅Alaia企喺爸爸Edison同媽媽秦舒培中間,手就拎住墨西哥薄脆,而嘴仔就見到好多忌廉,真係好可愛呀!除咗呢張食飯相,Tricia亦有貼到爺爺陳澤民同孫女玩嘅相,見到爺爺好開心咁抱住Alaia,真係好溫馨呀!

睇番呢個姑媽,佢個ig就知道佢已經完完全全被姪女Alaia俘虜,唔係Alaia嘅單人相同短片,就係合照,佢就試過貼咗同Alaia嘅合照,留言話:「Addicted / 上瘾了 ~ #alaiachen」,網民都笑佢係晒娃狂魔。

精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(ig圖片) 爺爺陳澤民見到孫女Alaia勁開心(ig圖片) 爺爺陳澤民見到孫女Alaia勁開心(ig圖片)
陳澤民係咁撩Alaia玩(ig圖片)

陳澤民係咁撩Alaia玩(ig圖片)
一家人喺美國食飯(ig圖片)

一家人喺美國食飯(ig圖片)
姑媽陳見飛都不時喺ig貼Alaia嘅相(ig圖片)

姑媽陳見飛都不時喺ig貼Alaia嘅相(ig圖片)
(ig圖片)

(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!