網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年7月29日 星期日

何雁詩:又侍候「肌男」!何雁詩公開嫌張振朗唔得 __,張振朗,何雁詩,

「啞鈴」何雁詩經驗十足,即刻就判咗張振朗「死刑」…歌手何雁詩(Stephanie)近日迷上健身,不過就唔係做Gym操肌,而係化身「人肉啞鈴」,幫一眾「 ...


「啞鈴」何雁詩經驗十足,即刻就判咗張振朗「死刑」…


歌手何雁詩(Stephanie)近日迷上健身,不過就唔係做Gym操肌,而係化身「人肉啞鈴」,幫一眾「肌男」練出結實嘅手臂。呢日佢同張振朗齊齊為新劇《牛下女高音》開工,喺等埋位嘅時候,一向熱愛健身嘅張振朗當然唔放過呢個「難得」嘅機會,決定親身試吓呢個享負盛名嘅「人肉啞鈴」。

Stephanie喺社交網大晒自己被張振朗舉起嘅短片,仲留言指自己由健身室「啞鈴」升呢成為「隨身移動啞鈴何雁詩」,佢指:「同大家介紹隨身移動啞鈴何雁詩,40幾公斤可以跟住你行,誰要挑戰?」雖然張振朗出名大隻,不過有多次被舉經驗嘅Stephanie似乎唔多滿意,仲話佢唔係好得添。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!