掃呢頁CODE去手機

2018年7月11日 星期三

朱晨麗想結婚 避談何廣沛 __,何廣沛,朱晨麗,

■朱晨麗(左)笑說有陳煒(右)相伴就夠。
陳榮峻與吳香倫昨日大婚之喜,不少圈中好友到賀。在婚禮上有份獻唱聖詩的陳美琪與新郎陳榮峻私交甚篤,她說:「我哋以前成日做對手戲,加上又係教友,今日好戥佢 ...


陳榮峻與吳香倫昨日大婚之喜,不少圈中好友到賀。在婚禮上有份獻唱聖詩的陳美琪與新郎陳榮峻私交甚篤,她說:「我哋以前成日做對手戲,加上又係教友,今日好戥佢哋高興,唱聖詩時尤其感動。佢哋生活腳踏實地,可以成為我哋借鏡。」下午觀禮的洪永城表示︰「冇帶禮物嚟,但就帶咗個心同祝福,睇到佢哋行教堂好感動,自己都眼濕濕。」他坦言對結婚有憧憬︰「希望朝住呢個目標進發。」



■小鳳姐簽名後就匆匆入場。 ■小鳳姐簽名後就匆匆入場。
■袁偉豪與女友張寶兒一同到賀。

■袁偉豪與女友張寶兒一同到賀。

朱晨麗與煒哥結伴到婚宴,朱晨麗坦言想結婚︰「每個人都想搵到自己嘅幸福,我都希望組織家庭同生小朋友。」記者問她為何不見何廣沛相伴?她說︰「有煒哥得㗎喇!如果我係男人都追佢,又靚又弗又有身材。」陳煒被問到會否「重新出發」?她說︰「所以我嚟婚宴,出席吓啲場合,睇吓有冇開心事發生囉。」

採訪︰卓寶花

攝影︰仇志德、沈健程




鍾意就快D Share啦!