掃呢頁CODE去手機

2018年7月11日 星期三

楊洛婷:【遺傳基因】楊洛婷貪靚囡囡天生係Model __,楊洛婷,

表情動作多到呢……索媽楊洛婷(Rebeea)去年誕下女兒Tanya,貪靚的她經常會為囡囡扮靚,一時戴假髮穿波點裙,一時就化身小公主,一時就戴黑超着皮褸 ...


表情動作多到呢……


索媽楊洛婷(Rebeea)去年誕下女兒Tanya,貪靚的她經常會為囡囡扮靚,一時戴假髮穿波點裙,一時就化身小公主,一時就戴黑超着皮褸,造型千變萬化,非常搞笑,她說﹕「囡囡好多表情,我哋幫佢換完衫,一放佢企喺張梳化,佢就會自動擺甫士影相,當係自己行緊catwalk咁。」看來Tanya甚有當模特兒的潛質。

Rabeea笑言現時女兒還細,才任由她換衫,又指不少朋友都會專登來她家跟Tanya玩換衫遊戲,見到囡囡的可愛模樣,氹得大家十分開心。

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!