掃呢頁CODE去手機

2018年7月21日 星期六

鬧 __,

【甘比制止】■大劉在商場內鬧Diva,在旁的甘比即上前制止。讀者提供圖片
【甘比制止】■大劉在商場內鬧Diva,在旁的甘比即上前制止。讀者提供圖片富豪「大劉」劉鑾雄一向出名好火,今日67歲生日的他鬧起人上來依舊中氣十足。大前 ...


富豪「大劉」劉鑾雄一向出名好火,今日67歲生日的他鬧起人上來依舊中氣十足。大前日他帶同太太甘比及一對仔女到銅鑼灣希慎廣場閒逛時,跟𡃁模許珮榆(Diva)發生爭執達十分鐘。起因是大劉指Diva邊行邊玩手機險撞到囝囝仲學,更批評其樣貌。Diva受訪時重申沒有撞到對方,對於被指整容感到傷害。大劉昨直認自己肉緊,更怒斥:「電梯意外會死人!」

今日67歲生日的城中超級富豪「大劉」劉鑾雄,早前經歷換腎大手術,以為已經收起過往的霸氣。不過讀者傅先生透過本報「爆相爆片」,指大前日在銅鑼灣希慎廣場,見到大劉跟一名少女發生爭執。該名少女昨日證實為𡃁模出身的許珮榆,前年曾參加ViuTV選美真人騷的《美選D.n.A》。

昨日再有本報讀者李小姐爆料,表示她目擊事件,並詳述事件始末。據李小姐稱,事件起點是在扶手梯開始,當時甘比拖着囝囝仲學,囡囡秀樺則站在前面,戴着口罩的大劉壓尾,在三母子後面。不過,Diva突然攝在大劉跟甘比中間,跟前面的甘比只有三至四吋距離。李小姐形容Diva在扶手梯上忙於篤手機,未有捉實扶手。



【囡囡勸交】■大劉鬧Diva時,大女秀樺上前勸交。讀者提供圖片 【囡囡勸交】

■大劉鬧Diva時,大女秀樺上前勸交。讀者提供圖片
■Diva被大劉指罵後,轉身數落大劉。讀者提供圖片

■Diva被大劉指罵後,轉身數落大劉。讀者提供圖片

突然貼近甘比

身後的大劉忍不住出聲說:「姐姐,好心你唔好掛住睇手機啦,好危險㗎,撞親人點算?」少女即時反唇相向:「點會?我睇緊路,點會跌親?」李小姐覺得由於Diva就站在大劉一家中間,所以作為男主人的大劉特別緊張。一聽到Diva這樣說,大劉即扯火並厲聲問:「你點睇路呀?你睇住部手機!你知唔知幾多意外?而且仲會整到其他人,你有冇諗過撞到人點算?如果我老婆仔女整親,係咪你賠先!」

據知,Diva當時認不出與她對罵的男子就是大劉,認得之後她即反擊:「咁有善心,就積吓福!係咁喺度鬧人!嘥啲時間做有意義嘅嘢」所以就爆出大劉說:「積你個福!積你老母!佢(子女)受傷係咪你賠呀?」大劉又再爆:「邊個叫我話緊你,仲係咁嘅態度?」又就其樣貌作出批評,女子馬上澄清:「我冇整容!如果我證明我冇整容,你賠番幾錢畀我!」兩人爭執達十分鐘。

採訪:鍾國仁、嵐山、陳杰



■大劉怒斥Diva一邊行一邊玩手機,很容易撞傷小朋友。資料圖片

■大劉怒斥Diva一邊行一邊玩手機,很容易撞傷小朋友。資料圖片
■Diva昨直認她就是事件女主角,又稱大劉為「阿叔」。資料圖片

■Diva昨直認她就是事件女主角,又稱大劉為「阿叔」。資料圖片

鍾意就快D Share啦!