掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

【年紀大兼有囝囝又如何】韋家雄10月旺角娶銀行之花:個仔戥我開心 __,韋家雄,

足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2O2ecG7除何艷娟,韋家雄、鄭敬基、李美慧分別同另一半年紀都大距離,而且佢哋或者配偶有仔女,仲 ...




足本版精彩內容請按網址:http://bit.ly/2O2ecG7

除何艷娟,韋家雄、鄭敬基、李美慧分別同另一半年紀都大距離,而且佢哋或者配偶有仔女,仲係仔大女大嗰隻,不過再婚仍然得到家人同仔女祝福,非常難得。

53歲韋家雄及33歲銀行之花,拍拖兩個月就決定結婚,現已正式入紙排期註冊,10月6日會於旺角帝景酒店擺酒。之前搵婚宴場地,搞到頭都大,韋家雄話:「因為擇咗好日嗰啲就冇場地,唔好日嗰啲就有場地。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!