掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

鄭嘉穎:表哥鄭嘉穎結婚 王賢訊:佢未畀帖我 __,嘉穎,王賢訊,鄭嘉穎,

王賢訊仲未收到帖喎!仁濟醫院第一副主席王賢訊出席仁濟活動,他因應大會要求以HipHop打扮示人,講到他表哥鄭嘉穎今個月於峇里迎娶陳凱琳,他說都是跟大家 ...


王賢訊仲未收到帖喎!


仁濟醫院第一副主席王賢訊出席仁濟活動,他因應大會要求以Hip Hop打扮示人,講到他表哥鄭嘉穎今個月於峇里迎娶陳凱琳,他說都是跟大家差不多時間知道,有否收到喜帖?他說:「未,佢未邀請我。(佢之前有冇同你哋講?)冇啊,機票都未訂,如果請我一定會去。(送咩畀一對新人?)金鈪(幾位數字?)公價(見過陳凱琳未?)見過幾次,係家庭聚會見過,覺得佢個人好Nice。」

講到陳凱琳盛傳有喜,王賢訊聽到一臉驚訝:「呢個真係唔知。(到時要送埋BB嘢畀佢哋?)咁呢個要證實咗先,不過嘉穎都係時候啦,要快啲生小朋友!」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

 https://bit.ly/2JjSVcr 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!