掃呢頁CODE去手機

2018年8月3日 星期五

汪小菲:汪小菲罕晒大女正面照 網友:迷你版大S __,汪小菲,徐熙媛,大S,

傻傻分不清!台灣藝人徐熙媛(大S)與丈夫汪小菲最近參演內地真人騷《幸福三重奏》,兩人喺鏡頭前恩愛又搞笑,簡直羨煞旁人!其實汪小菲不但係一個好老公,而且 ...


傻傻分不清!


台灣藝人徐熙媛(大S)與丈夫汪小菲最近參演內地真人騷《幸福三重奏》,兩人喺鏡頭前恩愛又搞笑,簡直羨煞旁人!其實汪小菲不但係一個好老公,而且仲係一個勁錫仔女嘅老竇。一向相當保護仔女嘅佢,呢日喺微博罕有晒出4歲大女「小玥兒」嘅正面相,仲留言:「玥兒的小夥伴叫小米,玥兒長大了,她們還是好朋友。」

汪小菲一次過上載咗兩張相,但就冇明示邊位相中人先至係女兒,搞到唔少網友紛紛喺度競猜,有人將第一張細路女相同當年大S演出「杉菜」嘅相作出對比,結果發現兩人五官相似,簡直係複製人一樣,網友仲留言:「mini版杉菜」。不過亦有人估第二張細路女相其實都係小玥兒,留言指:「我看第二張覺得好像爸爸啊」。

另外,有網友就突破盲點,指小玥兒個同伴其實係隻銅像松鼠,並指出兩張相嘅細路女都係小玥兒,只係唔同成長階段嘅佢!

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!