掃呢頁CODE去手機

2018年8月16日 星期四

【延禧攻略】高貴妃樣衰又乞人憎?其實佢形象百變好鬼省鏡就真 __,延禧攻略,

高貴妃的嘴臉真的很討人厭:《延禧攻略》入面嘅高貴妃囂張跋扈,成日同靚靚皇后對著幹,又一直想整死瓔珞,所以有好多入戲劇迷都好憎佢,其中仲有部分觀眾人身攻 ...




高貴妃的嘴臉真的很討人厭:

《延禧攻略》入面嘅高貴妃囂張跋扈,成日同靚靚皇后對著幹,又一直想整死瓔珞,所以有好多入戲劇迷都好憎佢,其中仲有部分觀眾人身攻擊話佢好樣衰。不過,飾演高貴妃嘅演員譚卓,喺現實生活中其實係個百變美女嚟架。

觀眾覺得高貴妃一角乞人憎,歸根究底都係因為譚卓演技到位,將個角色嘅「衰」展現無遺啫。畢竟現年34歲嘅譚卓,早喺2009年25歲時,已經憑電影《春風沉醉的夜晚》獲提名康城影展最佳女主角,名符其實係個實力派女演員。

至於有人批評佢外表唔討好,相信都只係針對劇中高貴妃嘅形象而言,因為只要睇下現實生活中嘅譚卓,就會發現兩者落差好大,仲會知道佢係個可以好多變嘅女人:斯文氣質美女又得、知性高尚女性都得、型格霸氣女王都無問題。可塑性咁高,難怪佢飾演過嘅角色,上至皇家貴族、下至舞孃村婦都無問題啦。

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app

現實生活中嘅譚卓,很美:


鍾意就快D Share啦!