掃呢頁CODE去手機

2018年8月10日 星期五

【娛樂人物】對於教學 甄子丹撩交打 __,子丹,甄子丹,

■子丹首拍校園片,探討教育議題之餘,亦希望為影圈培育新人。
■子丹首拍校園片,探討教育議題之餘,亦希望為影圈培育新人。甄子丹在08年拍《葉問》後,聲名大噪,被封「宇宙最強」,而且一強就是十年。十年人事幾番新,子 ...


甄子丹在08年拍《葉問》後,聲名大噪,被封「宇宙最強」,而且一強就是十年。十年人事幾番新,子丹繼續開拍《葉問4》,不過他亦主演及監製校園片《大師兄》,一代宗師由講「手」變成講「書」,從武館強到入課室。不過,回首那些年,子丹坦言自己都有整蠱老師,而且問題多多:「成日上堂表演功夫,又走埋先生度起飛腳,仲會走埋佢面前撩交打!」

撰文:陳杰

攝影:葉君海

香港教育近年問題多多,殺校、校園暴力、DSE、學生自殺等問題引起社會關注,身為人父的甄子丹亦相當關心,開拍電影《大師兄》探討教育議題。子丹日前接受《蘋果》訪問,解釋為何轉拍校園片:「我一直想拍校園題材,想利用電影探討一下,父母有邊度不足,學生到底有乜人生意義,希望佢哋睇完套戲,帶出一啲訊息,同時或者探討到敏感話題。」

訪問當日,子丹身處學校課室取景,勾起了他在美國讀中學時的回憶。他自言當年走堂是家常便飯,是個「曳到爆」的學生:「我有整蠱老師,好似拍電影咁。先生好少嚟上堂,好多時都係代課老師,唔係好專業,hea教囉,學生更加hea學。」師資良莠不齊,他又生性反叛,子丹大爆自己曾向老師「挑機」:「大家上堂喺度玩,我𡃁仔時成日上堂表演功夫,又走埋先生度起飛腳,仲會走埋佢面前撩交打,做一啲過份行為,係『小學雞』,𠵱家諗番好幼稚,真係嘥咗嗰段時間。」



■子丹與現任太太汪詩詩育有一對子女,令他更重視教育問題。互聯網圖片 ■子丹與現任太太汪詩詩育有一對子女,令他更重視教育問題。互聯網圖片
■從小到大就喜歡功夫的子丹,在小時候是頑皮學生,更會挑釁老師。資料圖片

■從小到大就喜歡功夫的子丹,在小時候是頑皮學生,更會挑釁老師。資料圖片

後悔冇讀大學

回首從前,子丹覺得學生討厭返學,本身當然有責任,但老師都要檢討。他說:「話分兩頭,學生同老師必須互相有passion,我唔係怪當年啲老師,因為我唔係標準學生,如果老師有主動啟發我,可能我會熱愛返學,就唔會嘥咗幾年時間hea讀,最後冇讀到大學,我好後悔,覺得好嘥。」

如果命運能選擇,子丹的校園生活會怎樣過?他說:「要我從頭嚟過,我會享受校園生活,𠵱家會諗番點解當時唔珍惜。同校園相比,出嚟社會做嘢真係好大壓力、好複雜,返學係好開心,同朋友一齊好歡樂。其實,考試測驗唔係好大壓力,都係自己畀自己,最緊要盡咗力,將來成就唔係base on分數。」



■雖然是校園片,但在戲中是軍人出身的子丹,也會有打鬥戲份,保留商業元素。劇照

■雖然是校園片,但在戲中是軍人出身的子丹,也會有打鬥戲份,保留商業元素。劇照



子女聽教聽話

可惜讀書在香港絕對不是子丹所想那麼簡單,家長給予子女的壓力,有時候實在遠遠超過少年人的承受能力。子丹坦言自己幸運:「我好lucky,三個子女都讀書,大仔讀書叻,成績好,囡囡從來自動自覺,唔使我擔心,細佬都好乖,所以我好感謝佢哋嘅老師。」事實上,為了以身作則,子丹於婚後所拍的電影與女演員均沒有親密戲份,就是為免為子女帶來不良影響和令他們被同學取笑。子丹為了他跟前妻所生的大仔甄文焯有更大機會讀名校,他刻意為大仔及前妻於九龍區豪擲逾千萬置業。幸運背後,其實子丹都做了不少工夫。

那麼子丹算是怪獸家長嗎?他衝口而出直認:「怪獸家長,都幾……每位父母都想子女就算唔出人頭地,都望子成龍,我都希望佢將來出色。」子丹的14歲女兒Jasmine能歌擅舞,亭亭玉立,子丹笑說將來不會是「呷醋外父」:「我希望唔係,唔可以話呷醋,緊張同錫個女箒。」



對新人要求高

除了教育子女,子丹對演藝圈後輩亦相當緊張。湯鎮業一對孖仔湯君慈及湯君耀都有演出《大師兄》,兩人早前對傳媒表示,只要子丹在場就會壓力暴增,因為他要求非常高,而且工作時從不會玩手機。子丹亦直認是嚴師:「呢個圈需要新人,與此同時,始終新人孭起套戲有一定風險,我選角時幾嚴,cast咗好多,每個都有特質,寫故事時針對佢哋性格。我戲中就做埋導師培訓佢哋,用我經驗、能力去輔助佢哋。」

化妝:諺瞳˙小白

髮型:Jacky Leung of IL Colpo




鍾意就快D Share啦!