掃呢頁CODE去手機

2018年8月10日 星期五

【鄭嘉穎陳凱琳偷步飛峇里】Grace父由「蝕本」到俾滿分:無100分唔俾嫁啦 __,嘉穎,陳凱琳,凱琳,Grace,鄭嘉穎,

鄭嘉穎與陳凱琳後日(8月12日)將如期於峇里島結婚,今早《壹》仔喺機場捕獲女方家長,但不見準新郎、新娘,原來嘉穎和Grace早一日已秘密出發。記得Gr ...




鄭嘉穎與陳凱琳後日(8月12日)將如期於峇里島結婚,今早《壹》仔喺機場捕獲女方家長,但不見準新郎、新娘,原來嘉穎和Grace早一日已秘密出發。

記得Grace父曾經講過:「我蝕本㗎」、「我個女好年輕」、「十畫都未有一撇」。今次真係嚟到嫁女階段,再問他會否唔捨得、怎看嘉穎這女婿,他說:「嫁咗都喺度㗎嘛。女婿一定100分,無100分都唔俾個女嫁啦。」

嘉穎和Grace的婚禮選址峇里島,而峇里島附近的龍目島連日發生地震,Grace父母坦言不擔心。至於婚禮等等的細節、安排,二人均說不知情,且Grace父的說話中更有種酸酸的感覺:「婚禮全部佢哋安排,我哋都唔知佢搞咩,而家唔到我哋話事。(賓客方面?)我哋係被動,都唔係我哋安排,佢都無同我講。」

「結婚生仔」四字密不可分,被問到有否催生B,Grace父突然搞笑,引用《長命百二歲》方東昇的說話:「我哋唔會催人,歲月先會催人。」

立即下載Apps,隨時隨地睇盡時政專題、深度偵查、娛樂熱話!

按此連結:http://bit.ly/next28app



鍾意就快D Share啦!