網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月30日 星期日

宋芝齡:宋芝齡搞生意賺多十倍 三工人服侍神犬 __,宋芝齡,

宋芝齡韓風帶挈,收入暴升十倍,真係犀利!中韓混血兒宋芝齡1996年參選港姐而入行,大多做主持工作,近年就為《都市閒情》任主持。早前,該節目決定轉型,一 ...


宋芝齡韓風帶挈,收入暴升十倍,真係犀利!


中韓混血兒宋芝齡1996年參選港姐而入行,大多做主持工作,近年就為《都市閒情》任主持。早前,該節目決定轉型,一班主持一度不知去留,人心惶惶,雖然最後全部有得留低,但都嚇一嚇,不過,一向被喻為「韓國通」的宋芝齡就「唔使憂」!據知,她十年前開始搞韓國生意,加上韓風靡全球,經過一番努力,近年已到達收成期,尤其韓國語言學校更搞得有聲有色,在香港區已擁有兩間學校,明年更會擴充至六間,現在每月的收入達六位數字,是無綫人工十倍!

揸百萬名車

賺到錢當然生活質素自然高,日前,她便駕着過百萬名車離開屋企,到中環名店買燒鵝做午餐,之後返回銅鑼灣語言學校巡視一番,一落車便有三位工人帶着其名種愛犬Borzoi迎接,全方位服侍宋芝齡,令她猶如皇后出巡般,相當有氣勢!

上晒軌道

事後記者聯絡宋芝齡,問她是否在商界大展拳腳,賺到盤滿砵滿?她謙稱:「唔係,只係啲生意慢慢上咗軌道。」她直言十年前開始搞學校,初時擔心沒有學生,要努力招生,又要做導師、整理教材,好多時都要在學校捱通宵,經過多年努力,現在學校已有一定規模,並打算由兩間增加至六間:「因為生意唔錯,所以有咁嘅想法,不過,我真係分身不暇,所以會以Franchise(特許經營)形式去做。」

搞埋投資移民

除了搞學校,宋芝齡近年仲搞埋韓國投資移民,她謂:「起初只係有朋友想喺韓國做生意同買樓,叫我幫手睇啲條款同做翻譯,因為當地嘅移民門檻只需三百萬左右,之後有好多朋友都有興趣,所以就做埋投資移民生意,依家都搞幾好。」既然做生意做得咁好,問她可有考慮過退出幕前?她謂:「我好喜歡主持工作,如果我唔做幕前應該會走晒樣,唔會扮靚,所以一定要Keep住做,同埋啲生意都上軌道,依家都要學識放手,畀啲同事去處理,要有番一啲自己嘅生活。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!