網頁

掃呢頁CODE去手機
請LIKE FACEBOOK“新專頁”THANKS!
鍾意我? D 熱爆文章嗎?
即刻“讚”接收更多熱爆?!
唔要再顯示

2018年9月30日 星期日

陳錦鴻:周旋於三女之間 陳錦鴻被仔問點解唔離婚? __,陳錦鴻,

陳錦鴻希望通過新劇去改變仔仔嘅愛情觀。藝人陳錦鴻出席其有份投資的金萬年酒家開幕活動。講到最近重返幕前為ViuTV拍劇,劇本講述他周旋於三個女人之間:「 ...


陳錦鴻希望通過新劇去改變仔仔嘅愛情觀。


藝人陳錦鴻出席其有份投資的金萬年酒家開幕活動。講到最近重返幕前為ViuTV拍劇,劇本講述他周旋於三個女人之間:「你話我點能夠抗拒,哈哈!依家仔仔大咗,我都想畀佢知,一個人係需要工作,佢以前覺得我搵錢好簡單,我要畀佢知拍劇好辛苦,想做個榜樣畀佢睇。而且呢套劇係講愛情,仔仔依家青春期,我會喺屋企會同佢一齊對劇本,佢會問我點解仲唔離婚。我希望通過呢套劇,令仔仔對愛情唔好咁死心眼。佢睇書同老師都會教人要從一而終,但呢個世代唔應該畀咁大壓力自己,如果發現唔鍾意對方,大家又冇小朋友嘅話就應該盡快分開,我係怕佢傷到人又傷到自己。(你拍劇少咗時間陪佢,佢會唔會唔開心?)唔會,我會安排啲習作畀佢做,我幾夜收工都會幫佢改,令佢覺得大家係有連繫。」

棄演從商

講到酒家生意,他稱與一班股東自2003年開始合作做生意,在港有三間食店,廣州有一間:「2003年沙士爆發,演員工作停晒,朋友建議我做生意,但我完全唔識做生意,好在當年拍《創世紀》飾演許文彪、做資料搜集嘅時候,問咗超過五十個生意人關於經營商之道,後來有十幾個人都一直有聯絡、做埋好朋友,佢哋見我一個後生仔,咁被動做演員搞唔掂,所以叫我做生意。最初同另一個人諗住開間幾百呎嘅舖,後來愈嚟愈多人加入,最後間舖係二萬呎。」他坦言後來兒子出世,為照顧患自閉症的兒子故一度暫停生意及演員工作。

同仔合作出書

已出過兩本書分享育兒之道的錦鴻表示有興趣再出書,希望可以與兒子一齊合寫,但兒子對出書的興趣不大。


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!