掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

精神分裂式演出 __,

城城受訪時表示,新片刻意調整了自己演技,超越15年的《踏血尋梅》。
郭富城在下月上映的電影《無雙》,與周潤發有不少對手戲,城城今次更有精神分裂式的演出。他對自己演出亦很滿意:「要做兩個人嘅極端出嚟,但唔可以太過,要喺最 ...


郭富城在下月上映的電影《無雙》,與周潤發有不少對手戲,城城今次更有精神分裂式的演出。他對自己演出亦很滿意:「要做兩個人嘅極端出嚟,但唔可以太過,要喺最過條線裏面收緊。咁多年嚟,我都調整咗自己演技,不斷反思自己演出,我覺得今次係超越《踏血尋梅》。」他更表示片中角色是「沉默中有驚恐,癲之餘又唔可以俾人知佢係癲。」

《無雙》中不乏向80、90年代電影致敬之處,其中與金像影帝奇雲史帕西(Kevin Spacey)於95年主演的電影《非常嫌疑犯》(The Usual Suspects)最為相似,城城跟奇雲在戲中都用盡方法轉移警方視線、推卸罪責。城城自言未睇過《非》片:「據我所知,成個《無雙》骨幹係莊文強08年寫嘅,直到14年有啲嘢放寬,啲人知道內地可以上,先願意投資。𠵱家版本喺人物上都修正咗。」




鍾意就快D Share啦!