掃呢頁CODE去手機

2018年9月21日 星期五

周潤發:連續三日晨跑打卡 周潤發變朝陽景點 __,周潤發,

周潤發去到邊都不忘跑步。藝人周潤發(發哥)近日為有份主演嘅電影去咗北京宣傳。一向喜歡行山、跑步嘅佢都冇放過機會,朝早就去到朝陽公園跑步。有網民話連續三 ...


周潤發去到邊都不忘跑步。


藝人周潤發(發哥)近日為有份主演嘅電影去咗北京宣傳。一向喜歡行山、跑步嘅佢都冇放過機會,朝早就去到朝陽公園跑步。有網民話連續三日見到佢嘅影蹤,結果消息一傳十、十傳百,好多巿民都話要去公園碰吓運氣、睇吓見唔到見佢!有網民表示:「周潤發朝陽公園連續三天晨跑打卡,聽說又有許多跑友為了偶遇發哥去了朝陽公園,還有人不相信發哥能連跑三天,結果真的就又遇見了,幸運偶遇發哥的跑友們,各種自拍合影曬起來呀。」而電影官方微博都有上載周潤發跑步嘅相,仲發文話:「大家上午好~今天也是用發哥跑步Style開啟的一天,我們的電影跑團再度擴充了!」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!