掃呢頁CODE去手機

2018年9月24日 星期一

《延禧攻略》:「肥版爾晴」阿Bob迫許凱餵:我想食咗你! __,Bob,延禧攻略,林盛斌,阿B,鍾鎮濤,

「肥版爾晴」出嚟抽靚仔水喇!內地藝人吳謹言、秦嵐、許凱等今於電視城為無綫《延禧南巡》錄影,黎耀祥、何廣沛、蕭正楠於「公公廚房」環節大搞荔枝宴款待眾人, ...


「肥版爾晴」出嚟抽靚仔水喇!


內地藝人吳謹言、秦嵐、許凱等今於電視城為無綫《延禧南巡》錄影,黎耀祥、何廣沛、蕭正楠於「公公廚房」環節大搞荔枝宴款待眾人,黎耀祥整皇帝蟹,因蟹要落油鑊炸,祥仔選擇以「掟」的方式落鑊,搞到站在他身後的秦嵐、許凱等要用鑊蓋遮擋以免靚衫遭殃,秦嵐還貼心地遞上鑊蓋畀黎耀祥「護身」。而何廣沛則弄雞蛋仔,當然因為「時間關係」預先有一底,吳謹言餵許凱食,主持之一林盛斌笑言要許凱餵,許凱問:「一個定兩個?」林盛斌搞笑答:「我想食咗你!」之後許凱餵Bob,以「肥版爾晴」裝扮的阿Bob即露出一副冧樣枕在許凱膊頭上,「驚嚇」度十足。

而當阿蕭準備食材時要切三色椒,主持們問佢切緊乜,阿蕭即講有味笑話,話要切大「蕉」畀阿佘!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!