掃呢頁CODE去手機

2018年9月14日 星期五

周勵淇(前名:周麗淇):【佛系愛情觀】周勵淇戀愛Mode冇設定 __,周勵淇,周麗淇,

朋友成日都介紹男仔畀佢識!藝人周勵淇原來愛拍喜劇,早前與甄子丹拍攝動作喜劇時大過戲癮,扮醜的她更嫌不夠醜,喜歡沒有角色設定,任意發揮!現實中,她也喜歡 ...


朋友成日都介紹男仔畀佢識!


藝人周勵淇原來愛拍喜劇,早前與甄子丹拍攝動作喜劇時大過戲癮,扮醜的她更嫌不夠醜,喜歡沒有角色設定,任意發揮!現實中,她也喜歡沒有設定的戀愛,更接受先婚後戀愛,覺得人生並非只單一方向走。

周勵淇(Niki)已經是第二次改名,原名周麗琪,後改名周麗淇,現再改為周勵淇。三個字,形變聲不變,名字變了,她也改變不少。現年39歲,沒拍拖,被列入黃金盛女,對於脫單,她像變了另一個人似的:「眼見好多人識咗一個禮拜覺得好好,兩個禮拜就結婚,一個月搞掂所有嘢,圈中好多人係咁,幾開心呀!子丹哥(甄子丹)同汪詩詩都係咁,幾好呀!結咗婚先拍拖,或者生咗小朋友先拍囉,以前自己唔係咁諗,依家覺得未嘗係唔好。(因之前感情觸礁?)唔係,人係咁,見人咁覺得幾好,當然唔係自己一定係咁,但唔係唔可以囉,唔一定識一、兩年先結婚,可以試吓呢個方法。」

唔信一見鍾情

Niki揚言單身沒任何包袱,反而擔心太習慣單身,他日有人管的時候會不習慣。又覺得感情冇得急,一直抱隨緣心態,只是身邊的朋友替她擔心,不時介紹筍盤,她帶點不好意思說:「食個飯冇問題,感覺唔啱就唔啱。(第一眼就知啱唔啱?)咁又唔係,朋友慢慢發展都有,我唔相信一見鍾情。」

剛與甄子丹拍畢電影《肥龍過江》,對於飾演脾氣暴躁的女友,與子丹鬧出很多笑話,她感覺好好玩,笑言:「我都幾有喜劇細胞,唔係個人搞笑,係自己唔怕核突、唔怕醜,啲人會覺得你呢個人幾好笑,觀眾笑嘅位唔係因為你搞笑,好笑在覺得你夠膽咁講嘢,我喺戲入面,行為好笑、好投入,完全唔顧儀態。我覺得啲人會欣賞冇咁多包袱嘅人,呢個角色好冇儀態、好巴渣,我覺得唔夠添!可以再激啲。」

掘金愛買樓

電影後,Niki又回歸內地劇,一拍又要離港三、四個月,她坦言在內地發展這三年好幸運:「一個演員去到一個地方,由啲人唔識你,到欣賞你作品,對我嚟講最幸福。(三年賺到幾桶金?)又唔係,可以生活到,可以投資吓,畀自己生活好啲,我淨係識買樓,啱我普通婦孺。(幾多物業?)五隻手指數得晒,唔想講太多,媽咪教落,做人要低調。」

----------------------------

東網巨星開咗ig喇,大家快啲follow

https://bit.ly/2JjSVcr


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!