掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

【入紙結婚揭女方年長8歲】阿嬌宣佈婚期:12月18日簽紙 20號擺酒! __,鍾欣潼,阿嬌,

 (資料圖片/ig圖片)
(新增回應)俾婚宴公司一句「今次印唔切名牌」激到彈起嘅「醫界王陽明」賴弘國,今年五月喺美國舉行浪漫婚前派對,至於婚禮,阿嬌曾講過今年12月,地點係香港 ...


(新增回應)



俾婚宴公司一句「今次印唔切名牌」激到彈起嘅「醫界王陽明」賴弘國,今年五月喺美國舉行浪漫婚前派對,至於婚禮,阿嬌曾講過今年12月,地點係香港。



依家已經十月底喇,係時候要plan好婚禮細節,兩人日前亦已正式入紙,排期註冊。擬結婚通知書上,阿嬌用本名「鍾嘉勵」,兩人申報嘅地址,男嘅填台灣,女嘅填香港。



阿嬌同賴弘國爆出戀情之初,曾傳女方係大過男嘅四年,亦有傳係九年。擬結婚通知書就提供清晰答案,阿嬌大過賴弘國八年多。賴弘國係1989年5月28日出生,阿嬌就係1981年1月21號。



擬結婚通知書曝光,阿嬌終於鬆一口氣,可以同大家宣佈婚期——分兩日搞呀!佢話:「好開心終於入咗紙,終於可以公佈幾時簽紙,會喺12月18日,咁12月20日就擺酒,好開心終於可以講出嚟。依家婚禮準備得如火如荼,請緊人,其實大部份朋友都會嚟,亦好開心,可以同朋友親戚一齊慶祝重要嘅一日,現在好開心呀,多謝大家嘅祝福!」而賴弘國則話:「謝謝大家祝福,謝謝,很開心。」阿Sa蔡卓妍亦說:「恭喜佢哋!我都好戥阿嬌開心!希望佢哋幸福甜蜜,白頭到老!」



賴弘國同阿嬌之前舉行婚前派對時,曾同賴生有一段短暫婚姻嘅「華航林依晨」趙筱葳都有「發功」——晒幸福,貼下同小朋友去英國旅行嘅相;之前爆出賴弘國向阿嬌求婚成功時,趙筱葳都有「贈慶」寫道「幸福會循環,悲傷也會循環,當我們想要自己愛的人快樂平安幸福時,就要在幸福的循環中盡一點心力。」



又真係咁啱得咁橋,呢頭賴生同阿嬌入紙結婚,趙筱葳亦有喺IG貼一輯攝於夏威夷嘅泳衣照,盡現豐滿上圍。



賴弘國同趙筱葳曾喺節目《康熙來了》放閃,二人拍拖2年,於2016年4月結婚,同年10月宣佈離婚。



精選娛聞,喺晒《娛果》

http://fb.com/appledailyent



(資料圖片/ig圖片) 阿嬌同賴弘國五月喺美國pre-wedding。(資料圖片) 阿嬌同賴弘國五月喺美國pre-wedding。(資料圖片)
阿嬌今日透露,會喺12月18日簽紙,20號擺酒。(資料圖片)

阿嬌今日透露,會喺12月18日簽紙,20號擺酒。(資料圖片)
賴弘國前妻咁啱又晒出一輯泳衣相。(ig圖片)

賴弘國前妻咁啱又晒出一輯泳衣相。(ig圖片)
 去咗夏威夷享受陽光。 (ig圖片)

去咗夏威夷享受陽光。 (ig圖片)
有前(ig圖片)

有前(ig圖片)
又有後(ig圖片)

又有後(ig圖片)

鍾意就快D Share啦!