掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

Lea T.:索模Lea T.晒34C咪咪 闖影壇攻陷古天樂 __,古天樂,Lea T.,

LeaT.由模界轉戰影壇,對手仲係古天樂添!擁有34C身材的斯洛伐克女模LeaT.入行長達16年,深明年齡是模特兒最大的敵人,所以她近年開始向不同方向 ...


Lea T.由模界轉戰影壇,對手仲係古天樂添!


擁有34C身材的斯洛伐克女模Lea T.入行長達16年,深明年齡是模特兒最大的敵人,所以她近年開始向不同方向發展,早前首度接拍電影,並以內衣上陣大騷fit爆身材,她說:「雖然只係客串性質,但我覺得好好玩同好有新鮮感。着內衣拍戲,唔會覺得尷尬,因為平時都會行內衣騷。(介唔介意喺電影作性感演出?)唔介意,着泳衣同內衣都可以,但全裸就唔得。」

Lea在戲內跟男神古天樂做對手戲,她大讚對方好人,但就指並非她杯茶:「因為佢太man,我鍾意cute嘅類型。」拍戲以外,Lea最近成為上班族:「我入咗間清酒公司做巿場推廣,有時要飛去倫敦工幹,我鍾意學唔同嘅嘢,但如果齋坐辦公室唔係咁適合自己。」Lea稱還有興趣讀營養學以及考瑜伽導師牌增值自己。

場地提供﹕黃埔博藝會

個人資料

姓名﹕Lea T.

生日日期﹕8月25日

身高﹕181cm

體重﹕60kg

三圍﹕34C 24 35


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!