掃呢頁CODE去手機

2018年10月15日 星期一

王岳倫:阿女9歲生日 王岳倫送10萬蚊玫瑰公仔 __,王岳倫,

9歲收10萬蚊禮物……應該都係冰山一角…早前被指背妻拖女嘅大陸導演王岳倫,因為與女兒王詩齡(Angela)參加大陸真人騷《爸爸去哪兒》而更為人熟悉!日 ...


9歲收10萬蚊禮物……應該都係冰山一角…


早前被指背妻拖女嘅大陸導演王岳倫,因為與女兒王詩齡(Angela)參加大陸真人騷《爸爸去哪兒》而更為人熟悉!日前囡囡9歲生日,王岳倫就同老婆李湘合體大搞生日P,心情無受傳聞影響!不過講到焦點相信都係個party,見到場地一片花海,又有幾個蛋糕,萬千寵愛在一身嘅Angela比公主更公主!

而當中有個紅玫瑰公仔非常搶眼,原來要89,999人民幣(約101,200港元),網民睇到眼都凸埋,對於一個只有9歲嘅小朋友實在太奢侈,亦有媽媽們留言:「我兒子今天也是9歲生日我給他訂個75元(約84元港元)的蜘蛛俠蛋糕,他已很滿足!」

李湘曾透露一家人一個月嘅使費係60萬(約67.5萬港元),買畀女兒嘅衫褲鞋襪都係最貴…… ​


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!