掃呢頁CODE去手機

2018年10月15日 星期一

意甲:【有片】後腳過人入兩粒 小C朗球王本色 __,基斯坦奴朗拿度,C朗,

(互聯網)捲入強姦案嘅C朗拿度仲有排煩,不過有好嘢當然要分享,佢最新一個IG帖,就係一段佢囝囝嘅入波片段,由兩條短片組成,拍下兩個入波過程,好有球王F ...


(互聯網)


捲入強姦案嘅C朗拿度仲有排煩,不過有好嘢當然要分享,佢最新一個IG帖,就係一段佢囝囝嘅入波片段,由兩條短片組成,拍下兩個入波過程,好有球王Feel喎!

條片剛上載,已吸引過千萬個瀏覽,事實上亦值得一睇,一開始見到小C朗引球落底線,再用後腳過人殺入禁區,再搓過門將射入空門,控球、平衡力、射術都好上乘,另一球就簡單直接,殺入禁區即起腳射遠柱入網。

小C朗只有8歲,佢嘅球技喺祖雲達斯青訓營似乎超晒班,或者等多幾年大家就會見到佢喺職業賽場亮相。

東網體育FB同你追實體壇每個精彩時刻!

http://bit.ly/2ecTF2A 

Follow東網體育IG一齊撐本地運動員!

http://bit.ly/2EYxoRh 


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!