掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

郭富城:方媛高調晒首張全家福!城城抱女勁冧豬 __,方媛,郭富城,城城,

終於見到首張公開全家福喇。天王郭富城(城城)尋日53歲生日,向來圈中人緣甚佳嘅佢已獲一班好友為佢慶生,而太太方媛當然都喺身邊啦!今日方媛就喺社交網分享 ...


終於見到首張公開全家福喇。天王郭富城(城城)尋日53歲生日,向來圈中人緣甚佳嘅佢已獲一班好友為佢慶生,而太太方媛當然都喺身邊今日方媛就喺社交網分享 ...


終於見到首張公開全家福喇。


天王郭富城(城城)尋日53歲生日,向來圈中人緣甚佳嘅佢已獲一班好友為佢慶生,而太太方媛當然都喺身邊今日方媛就喺社交網分享同老公慶生照,其中一張仲見到一家三口照,呢張相就勁喇!係佢哋首張公開嘅全家福,不過為咗唔想囡囡樣子曝光,方媛就用個公仔遮住囡囡個樣,差唔多歲半嘅Chant大個咗好多,仲夾住蝴蝶結髮夾,十分可愛!見到抱住囡囡嘅城城笑得開懷,真係有咩幸福得過生日有家人陪伴,方媛亦留言:「Happy birthday!」大家都話睇到呢張相都覺得幸福滿瀉呀!

早前盛傳方媛有第二胎,而佢上傳嘅相都係只影半身,其中一張翹住老公隻手影嘅相,剛剛遮住個肚,睇嚟好似有啲嘢!


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!