掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

多謝軟硬「支持」召喚現身 陸家俊DRAGONBALL 回歸 __,林海峰,葛民輝,軟硬,陸家俊,

90年代初的歌手相繼回歸,陸家俊亦宣佈重返樂壇,更變身DJ DRAGONBALL打碟。
90年代初的歌手相繼回歸,陸家俊亦宣佈重返樂壇,更變身DJDRAGONBALL打碟。當年軟硬天師的《廣播道Fans殺人事件》歌詞一句「陸家俊我哋支持你 ...


當年軟硬天師的《廣播道Fans殺人事件》歌詞一句「陸家俊我哋支持你!」豹死留皮,事隔二十多年,仍偶有提起陸家俊的名字,加上近年人心思舊、金曲流行,令到已經43歲的陸家俊有價有市。目前以「DJ DRAGONBALL」之名任打碟DJ,他預告稍後會回應召喚重現幕前,亮相金曲節目,首要是兩個月內減重40磅。

採訪﹕曹家誠

攝影﹕陳慧安

陸家俊在90年時,年僅15歲就參加新秀歌唱大賽,獲梅艷芳稱讚,賽後迅速加入娛樂圈出碟。軟硬天師的《廣播道Fans殺人事件》歌詞中,亦有提到他的名字。到近年商台少爺占的廣播劇,亦以「陸家俊」與同期歌手「蔡興麟」命名角色,似乎他沒有一刻離開過娛樂圈。



事實是陸家俊加入娛樂圈後,出過碟、拍過劇,不過很快已退出幕前。陸家俊日前接受《蘋果》專訪訪問回憶往事:「我正式出道應該係15歲,到19歲嘅時候有一次拍MV喺貨櫃上意外跌咗落嚟受傷,住咗兩個幾月醫院,好彩仲後生復原得快。之後我就去咗美國進修音樂,喺美國時,除咗玩音樂,平時冇嘢做就係睇番TVB嘅劇,睇睇吓好想試拍劇,於是又返嚟香港加入咗TVB做藝員。」



陸家俊、蔡興麟與張學友、張智霖等是同期歌手,更曾一齊着泳褲出席活動。 陸家俊、蔡興麟與張學友、張智霖等是同期歌手,更曾一齊着泳褲出席活動。
陸家俊(左)除了開娛樂公司外,亦曾做過崔建邦助手。

陸家俊(左)除了開娛樂公司外,亦曾做過崔建邦助手。
陸家俊希望打碟之餘,亦可以推出自己的電子音樂。

陸家俊希望打碟之餘,亦可以推出自己的電子音樂。

音樂變平價

陸家俊最記得當年周潤發曾任導師教自己演戲,但最後他還是重投音樂:「03、04年左右開始同朋友一齊搞錄音室幫歌手造歌,見證住成個唱片行業一路萎縮,唱片公司畀每首歌嘅budget越來越少,講緊以前最好景時,可以用幾十萬做一首歌,到我造嗰陣都有十萬、八萬一首。到後來決定結束錄音室時,每首歌budget跌倒得番兩、三萬,加上電腦普及,好多人喺自己屋企都可以做到,咁做乜要畀錢出嚟做。」



結束錄音室生意後,陸家俊索性完全退出,專心替家人打理金融業生意長達十年,直到年前又以另一種形式去延續他的音樂夢:「年幾前開始我喺朋友介紹下首次接觸EDM(電子跳舞音樂),之後去世界各地EDM音樂節開眼界,於是就由零開始學習打碟同認識各樣DJ器材。」



打碟似拍戲

由歌手轉做DJ的陸家俊更取名「DJ DRAGONBALL」,他解釋名字由來是曾替《龍珠》唱主題曲:「另一樣令人記得應該係軟硬,全靠佢哋隻歌到今時今日都有人記得,當然少爺占喺電台廣播劇度叫自己做『陸家俊』都係原因,有一段時間人哋以為我喺商台返工。」他亦沒有深究自己的名字會被用上,他笑說:「嗰時我得16、17歲,軟硬已經係最紅嘅DJ,我邊夠膽行埋去問,少爺占都冇問過,冇所謂啦,問反而仲奇怪。」



轉行做DJ打碟,陸家俊覺得與以前做戲相似:「DJ除咗要有混音技巧外,身體語言要更加大,直情好似做緊舞台劇咁,當年詹Sir(詹瑞文)喺TVB教我哋做戲嘅嘢,全部都用得番。因為觀眾離表演台好遠,必須要好大動作人哋先睇到你,而且面部表情要好浮誇,我自己都係咁。」除了打碟,陸家俊亦籌備製作自己的單曲﹕「全球百大DJ每個都有好多自己作品,自己做開幕後,其實都要快啲製作。」 因為打碟,令陸家俊重燃對音樂的熱情﹕「喺外國音樂節,睇到啲DJ點樣喺個有幾萬人嘅場地度表演,成件事令人非常激動。」



減磅上節目

近日無綫節目《流行經典50年》,邀請過不少80、90年代歌手亮相,繼早前蔡興麟亮相後,不少網民亦召喚陸家俊登場。陸家俊直言會響應召喚:「其實個節目監製係我朋友,佢有搵我,我亦應承咗嚟緊12月會上,因為𠵱家肥咗好多,畀多兩個月時間我練吓歌、減吓肥先。」他表示目標是兩個月減40磅:「因為我為食,所以好易肥,我目標係減到150至160磅上鏡就差唔多啦。」

場地提供:BOOM LAB




鍾意就快D Share啦!