掃呢頁CODE去手機

2018年10月27日 星期六

周汶錡:大仔扮吸血殭屍 周汶錡:佢唔肯轉其他 __,周汶錡,

真係好可愛!名模周汶錡(Kathy)出席籌款晚宴活動,談及大仔Jacques今年萬聖節再扮吸血殭屍,佢笑言:「佢上年都試過一次呢個造型,佢好鍾意扮吸血 ...


真係好可愛!


名模周汶錡(Kathy)出席籌款晚宴活動,談及大仔Jacques今年萬聖節再扮吸血殭屍,佢笑言:「佢上年都試過一次呢個造型,佢好鍾意扮吸血殭屍,叫佢轉扮其他嘢都唔肯。(有冇出去慶祝萬聖節?)尋晚有帶佢哋去敲門問人攞糖,細佬見到骷髏骨都有啲驚,不過最後佢攞糖仲多過哥哥,因為我哋教哥哥每次攞嘢只可以攞一樣,所以佢去每間屋都只係攞一粒糖。」

講到兩個囝囝都開始返學,Kathy指細仔好動鍾意游水,反而大仔比較斯文,仲未好融入到校園生活,佢話:「Jacques讀全廣東話學校,所以佢未係好同到同學仔溝通。不過佢嘅廣東話進步咗好多,我之前飛咗去外地兩個星期,佢識講多咗好多嘢,仲識唱唔少學校嘅中文歌。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!