掃呢頁CODE去手機

2018年10月28日 星期日

【動畫】驚恐和抑鬱纏繞 馬浚偉徘徊鬼門關 __,馬浚偉,

馬浚偉因對母親離世而內疚,被驚恐症纏繞19年之久。
馬浚偉因對母親離世而內疚,被驚恐症纏繞19年之久。馬浚偉近年愛演舞台劇,今年5月演完《偶然。徐志摩》,隨即宣佈明年1月新舞台劇《生前約死後》面世,馬仔 ...


馬浚偉近年愛演舞台劇,今年5月演完《偶然。徐志摩》,隨即宣佈明年1月新舞台劇《生前約死後》面世,馬仔指該劇是紀念亡母逝世20周年。編寫劇本時,馬仔幾度泣不成聲,寫不下去……

馬仔的母親於99年離世,令他一度患上抑鬱和驚恐症,多年來病發逾千次,每次都在生死邊緣徘徊。兩年前,馬仔決心完成劇本,更找來與母親神似的顧美華演出,舞台上再遇「媽媽」,皆因有未說完的話……

撰文︰祖李

攝影︰林德雄

馬浚偉說他花了20年才悟出生死真諦,儲備足夠的勇氣為自己療傷。他說︰「媽媽離世對我打擊好大!劇本已經醞釀五年,但之前寫到某啲位,太痛!寫唔到落去。呢兩年我情緒控制到,邊喊邊寫,起碼我畀自己喊。」



顧美華(左)主演的《似水流年》令馬浚偉深覺對方與自己母親同樣優雅。劇照 顧美華(左)主演的《似水流年》令馬浚偉深覺對方與自己母親同樣優雅。劇照

錯過最後一面

馬仔六歲時,母親患癌,進出醫院多年。母親臨去世前,醫生勸病人做手術,否則性命捱不到一星期,當時媽媽不肯做手術,馬仔傷心得哭了起來,媽媽見狀就簽紙做手術,可惜手術成功蘇醒四小時後,卻因急性肺炎離世,令馬仔將過錯歸咎自己︰「媽媽離世嗰陣喊唔出,內疚、痛楚一齊湧埋嚟。所有嘢都覺得自己唔好,係咪唔應該勸佢做手術、點解凌晨等佢瞓咗就走,錯過見佢最後一面……」

在馬仔記憶裏,媽媽永遠高貴優雅︰「細個睇美華姐拍《似水流年》覺得佢好似阿媽,我媽媽好靚、優雅,佢生癌點痛都唔會發脾氣,死嗰陣不過48歲,好後生。」馬仔當時得悉媽媽患絕症後,性格變得內向︰「我好少同人提及家事,中三就兼職賣雪糕自給自足,唔想為屋企製造麻煩。因為情緒冇地方宣洩,媽媽離世我咪崩潰囉。」



馬仔明年初的舞台劇《生前約死後》,是紀念亡母之作。

馬仔明年初的舞台劇《生前約死後》,是紀念亡母之作。

呼吸困難昏倒

母親離世後,馬仔得了抑鬱症,藥物不能完全解決,惟有靠酒精、工作麻醉自己,皆因醉後可以放聲痛哭︰「當時我有事屋企冇人知,我鍾意飲酒,因為飲完可以盡情喊。」馬仔說有次飲完酒胃痛難當,才決心戒酒︰「我唔係怕死亦唔怕病!但我要長命過老竇,佢身體好好,我要同佢鬥健康。」

近年他戒了煙、酒,抑鬱症康復,但驚恐症仍偶爾發作,要靠藥物控制,他表示從99年開始發作至今逾千次,每次都在鬼門關徘徊︰「驚恐症好得人驚,每次發作時,身體機能同意識都話畀你知會死,冇預兆㗎,好似有人喺後面嚇你,然後心跳加速,跟住就手震、頭暈、呼吸困難、手腳麻痹後就昏倒。死亡唔恐怖,恐怖在你以為就死但死唔去。」馬仔有感因抑鬱症浪費了八年光景,現在的他分秒必爭,寫劇本、讀咖啡、讀工商管理,事業多方面發展,明年會開咖啡店,做埋烘焙、批發,向商界強人進發。



馬仔(右)與陳小春98年拍無綫劇《鹿鼎記》飾演皇帝,演技遭抨擊。劇照

馬仔(右)與陳小春98年拍無綫劇《鹿鼎記》飾演皇帝,演技遭抨擊。劇照

金庸讚最似康熙

馬浚偉93年以歌手身份出道,卻因拍劇而為人熟悉,98年馬仔孖陳小春拍劇《鹿鼎記》,馬仔飾演康熙卻被傳媒揶揄「着起龍袍不似太子」,一直令他耿耿於懷。他說︰「當年好慘,演技未成熟,劇集一出就被抨擊,好唔開心,好在後來得到好大鼓勵,金庸先生讚我係咁多藝員中最似康熙嘅扮演者。以前好在意負面新聞,𠵱家就一笑置之,每個人都有難處,如果是手民之誤,產生誤會咪用時間去證明囉。」

馬仔更表示演皇帝很刺激,尤其今年在劇集《宮心計2深宮計》中飾演李隆基︰「李隆基好現實同人性化,佢高招在唔表露出嚟,大家就覺得佢奸!演嗰陣每次對手同我講對白,我都算緊佢。」



場地提供︰富豪九龍酒店

化妝及髮型:RickyKAZAF




鍾意就快D Share啦!