掃呢頁CODE去手機

2018年10月28日 星期日

閨蜜李靄璣讚Sweet:早啲磨合唔係壞事! __,

李靄璣憶述自己在同居時曾與另一半吵大鑊。
閨蜜李靄璣讚Sweet:早啲磨合唔係壞事!黃美棋曾為歌手林奕匡與太太李靄璣(Rikko)婚禮擔任「星級姊妹」,今次輪到閨蜜和男友鍾健威(Ray)邁向結 ...


閨蜜李靄璣讚Sweet:早啲磨合唔係壞事!

黃美棋曾為歌手林奕匡與太太李靄璣(Rikko)婚禮擔任「星級姊妹」,今次輪到閨蜜和男友鍾健威(Ray)邁向結婚,Rikko說:「我都知佢哋有結婚打算,不過應該唔會咁快,佢哋真係好Sweet,之前Ray因為壓力大到失聲,美棋就專登請幾日假陪男友去旅行減壓,之後Ray就冇事。」

問到可贊成情侶結婚前同居?她以過來人身份說:「唔係壞事囉!」又指當初和老公拍拖兩年就決定同居,覺得共同生活有好處:「所謂相見好,同住難,試吓一齊生活就可以更了解對方,早啲知大家喺生活上有咩唔夾,有時間去磨合。」自爆和老公曾在同居時「吵大鑊」的她,當時嬲到離家出走四天,但「分開」後很掛住老公,令她明白深愛對方,恩愛更勝之前。






鍾意就快D Share啦!