掃呢頁CODE去手機

2018年10月26日 星期五

翁虹:師徒失散!翁虹透過楊怡搵番呢個徒弟… __,楊怡,翁虹,

翁虹透露早前透過楊怡搵番呢位「徒弟」~「凍齡美魔女」翁虹今晚於尖沙咀設宴4圍慶祝50歲生日,獲多位好友現身撐場,包括「徒弟」胡定欣、唐文龍、唐貝詩姊妹 ...


翁虹透露早前透過楊怡搵番呢位「徒弟」~


「凍齡美魔女」翁虹今晚於尖沙咀設宴4圍慶祝50歲生日,獲多位好友現身撐場,包括「徒弟」胡定欣、唐文龍、唐貝詩姊妹二人、鄧英敏等,場面熱鬧!翁虹表示生日派對原定上月舉行,惟超級颱風「山竹」襲港,故順延至今日,能與多位好友聚首一堂都非常感動:「有同佢哋講唔好送禮物畀我,轉為捐錢去關注自閉症兒童嘅慈善團體,咁樣我仲開心。」

結緣於2003年

翁虹與定欣「兩師徒」受訪時講到二人結緣於2003年的劇集《大唐雙龍傳》,當時亦是定欣拍攝首部古裝戲,翁虹笑言:「聽佢個名知道佢係封面女郎冠軍,記得合作完同佢講第時紅咗唔好唔記得師傅!」她續坦言二人有一段長時間冇見,甚至失聯,因為當年沒有任何通訊軟件,唯一聯繫方式只有電話。問到幾時開始再聯絡?定欣就表示早前於瑞士拍攝旅遊特輯時收到好友楊怡的短訊:「佢話『師傅搵你呀』,之後就聯絡番。」翁虹亦表示好感謝楊怡幫手串聯。

感慨時間飛逝

定欣一見面便大讚「師傅」多年冇見都依舊容光煥發、一樣咁靚:「好記得我哋第一日開工喺杭州,時間真係過得好快。(送咗咩禮物畀師傅?)佢講到明唔好送嘢,但又冇理由兩手空空嚟,咁耐冇見,就買咗枝香檳同佢慶祝。」

恨再度合作

問到之後可會想再合作?二人聞言即話當然想再續師徒之緣,若然遇上適當的Project,翁虹指希望可回港接拍,加上父母年邁,都想返多啲香港:「都出咗去十幾廿年,依家落葉歸根返嚟,自己又唔停得住腳鍾意做嘢,睇吓有冇機會同定欣再合作,見佢喺多方面發展都好開心。」


來源 source: http://hk.on.cc
鍾意就快D Share啦!